بیوگرافی ریحانه سادات رئیسی دختر سید ابراهیم رئیسی + زندگینامه

8

ریحانه سادات رئیسی دختر آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه و کاندید انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است که در ادامه با بیوگرافی و زندگینامه و عکس ها و سوابق و شغل و پیج اینستاگرام و فعالیت های وی آشنا میشوید.

بیوگرافی ریحانه سادات رئیسی دختر سید ابراهیم رئیسی + زندگینامه و عکس ها

بیوگرافی ریحانه سادات رئیسی دختر سید ابراهیم رئیسی

خانم ریحانه سادات رئیسی دختر آیت الله رئیسی است که در رسانه ملی به عنوان نماینده پدر در گفگتوی خبر ی شرکت کرد . او در خانواده روحانی و تحصیلکرده به دنیا امده ، یک خواهر دارد. مادرش دکتر جمیله علم الهدی است که دختر آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد می باشد و ایشان نیر نوه بزرگوار آیت الله علم الهدی است.

ریحانه سادات دارای مدرک تحصیلی دکترا در رشته جامعه شناسی دانشگاه تهران و خواهرش دارای مدرک لیسانس فیزیک دانشگاه شریف و ارشد علوم قرآن و حدیث می باشند و هر دو نیز در تهران ازدواج کردند و ساکن تهران هستند.

عکس دختر رئیسی, شغل ریحانه سادات رئیسی دختر سید ابراهیم رئیسی, همسر ریحانه سادات رئیسی کیست

حضور دختر آیت الله رییسی در صداوسیما

ریحانه سادات رئیسی به عنوان نماینده پدرش در تلویزیون حاضر شد و در بخشی از گفتگوی زنده با اخبار سیما گفت: بزرگترین دستاورد اخیر پدرم برخورد با فساد به ویژه در تشکیلات قضایی بود.

او در این گفتگو در پاسخ به این سوال که تصویر اشتباهی که مردم از پدر شما دارند چیست؟، گفت: دیوار، تصویری که از ایشان در سال ۹۶ ایجاد شد که بین زن و مرد دیوار می کشد ولی پدرم بین مردم دیوار نمی کشد بلکه پل می‌سازد.

زندگینامه و سوابق و سن و تاریخ تولد ریحانه سادات رئیسی دختر سید ابراهیم رئیسی

همچنین آیت الله رئیسی در برنامه بدون تعارف در خرداد ۱۴۰۰ گفت: فرزندانم در داخل کشور هستند و دو فرزند دارم و یکی دکترای جامعه شناسی دانشگاه تهران و یکی لیسانس فیزیک دانشگاه شریف دارد و الان فوق لیسانس قران و حدیث می خواند. رییس جمهور باید شفافیت داشته باشد. منزل من ۱۴۰ متر هست و حساب حقوقی ام همان هست که حقوق می گیرم.

8 دیدگاه در “بیوگرافی ریحانه سادات رئیسی دختر سید ابراهیم رئیسی + زندگینامه

  1. علی اکبرغوریانئ گفت:

    ا گر باوردارد من سربازه امام زمانم وجن وانس شیطانی رابا کمک امام زمان عج شکست دادم بخاطره امام زمان کمکم کنید من دراین شهر تنهآ هستم

  2. علی اکبرغوریانئ گفت:

    راضی نیستم از پدرتان اگر کمک نکند حقه فرزندانم رابگیرم شکایتی نکردم چون بی فایده است چون قوی ترین موکلین قرآن را دارند مجبور می کنند

  3. علی اکبرغوریانی گفت:

    کمکم کنید حقم را که با امضا ازمن گرفتن پس بگیرم آز مردمی که ده سال است قوی ترین موکلین قرآن رامجبور می کنند

  4. مارتیک زرین منش گفت:

    نگاه چشمانم تو را نمی‌آورد نگاه چشمان تو را نمی‌برد نگاه چشمانم خودم را وا می‌دارد برای امورات خودم وقتی به تو نزدیکتر بشوم از تو دورتر می‌شود و وقتی از تو دورتر میشوم از من هدفم جویا می‌شود که رسیدگی کند با توجه به اینکه به دخل و خرج نیاز و احتیاجات و لزومات معیشتی خودم ملاحظه میکند برای خودم زندگی می‌شود به همین خاطر مستحق کمک از شما خواهم شد

  5. علی اکبرغوریانی گفت:

    مقصر کشورهایه دشمن وادمهای شیطانی وموکل دار است کاش اقای رعیسی حرفم راباورمی کردند وحکمی می دادند که اینهاراازسطح جامعه بردارندومانع کارشان شوندوبه این جنگ هایه شیطانی خاطمه دهند

  6. علی اکبرغوریانی گفت:

    من اگر نبودم واگرخدا کمکم نمیکرد اچه می شد عشق دارد مرا دیوانه می کند

  7. علی اکبرغوریانی گفت:

    سلام قلبم دارد میسوزد مراعاشق کردند چکارکنم اگردوست دارید جوابم رابدهید باتماس تلفنی

  8. مینا گفت:

    عااالی

نظرات