فیلم / ادعای شهروز ابراهیمی درباره آهن ربا شدن بدنش بعد از زدن واکسن کرونا

0

اتفاق عجیب برای شهروز ابراهیمی بعد از تزریق واکسن کرونا و ادعای او درباره آهن ربایی شدن بدنش بعد از تزریق واکسن کرونا و چسبیدن قاشق و چنگال و فلزات به بدنش را در فیلم زیر می بینید.

فیلم / ادعای شهروز ابراهیمی درباره آهن ربا شدن بدنش بعد از زدن واکسن کرونا

فیلم آهن ربا شدن شهروز ابراهیمی بعد از زدن واکسن کرونا

خبرهای حالت آهن ربایی بدن بعد از تزریق کرونا چند روزی است که شبکه های اجتماعی دست به دست میشود و شهروز ابراهیمی در اینستاگرام خود مطالب عجیبی در خصوص واکسن کرونا گفت.

فیلمی از این بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامش منتشر شده که ادعا میکند بعد از زدن واکسن کرونا بدنش مغناطیسی شده و حالت آهن ربایی دارد.

در زیر فیلم را ببینید:

حمید سوری، استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رئیس کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی مقابله با کرونا در یادداشتی به شبهه افکنی پیرامون وجود فلزات در واکسن کرونا پاسخ داده است

برای تکمیل این خبر در لینک زیر مطلبی درباره حالت آهن ربایی شدن بدن بعد از زدن واکسن کرونا و پاسخ مسوئلان مربوطه و دکتر مسعود مردانی را بخوانید

گفتنی است که شهروزابراهیمی متولد جهارده اردیبهشت ۱۳۵۶ و دانشجوی انصرافی رشته تئاتر هست، شهروز ابراهیمی از دوران نوجوانی هنگامی که در مقطع راهنمایی تحصیل می کرده به بازیگری علاقه مند شده و نخستین فیلم خود را با نام «آخر بازی» ساخته «همایون اسعدیان» در سال ۷۸ بازی کرده است و به فعالیتش ادامه داد.

ابراهیمی که حرفه اصلی اش بازیگری است، یک دوره آموزش بازیگری را در هنرستان صدا و سیما گذرانده است.

نظرات