خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال «غیر علنی» به همراه نقش + تصاویر

1

سریال غیر علنی، مجموعه تلویزیونی به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی رضا جودی و با بازی برزو ارجمند است. این سریال محصول سال ۹۴ و در ژانر کمدی، اجتماعی و سیاسی ساخته شده است. سریال غیرعلنی که برای اولین بار در بهمن ۹۴ از شبکه دوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی انتن صداوسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

عکس ، اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال «غیر علنی» + خلاصه داستان و ساعت پخش

 

خلاصه داستان

سریال “غیر علنی” روایتگر ماجرایی در دل رقابت های انتخاباتی است. داستان این مجموعه تلویزیونی مربوط به رقابت انتخاباتی سه جوان است که یکی از آن‌ها عشق به یک دختر را در دل دارد و پیروزی خود را در انتخابات به منزله اثبات خود به خانواده دختر می‌داند و…

خلاصه داستان سریال غیرعلنی

این مینی سریال در ۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به قلم مهدی حمزه و حسین تراب‌نژاد با کارگردانی مهرداد خوشبخت توسط رضا جودی در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی برای پخش از شبکه یک سیما تهیه و تولید  شده است.

 

اسامی بازیگران سریال غیر علنی به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال غیر علنی به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: مهرداد خوشبخت، تهیه کننده: رضا جودی، تصویربردار: سیروس عبدلی، صدابردار: بابک اخوان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سید علی هاشمی، دستیاران کارگردان: المیرا شرافتیان و حسین امیری، مدیر تولید: بهرام جلالی، تدوین گر: مهدی جودی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، طراح گریم: فرانک گلنوش، منشی صحنه: سهیلا کاشفی.

1 دیدگاه در “خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال «غیر علنی» به همراه نقش + تصاویر

  1. امین گفت:

    سال ۹۴ که کرونا نبود
    اینا چطور تو سریال از کرونا دارن حرف میزنن

نظرات