اقامت از طریق تمکن مالی | روش مهاجرتی ایده‌آل برای ثروتمندان

0

اقامت در ازای اثبات ثروت!

دریافت اقامت از طریق تمکن مالی، یکی از راه‌های مختلف برای دریافت اقامـت است. در این شیوه‌ی دریافتِ اقامت نیازی نیست در کشور مقصد سرمایه گذاری کنید یا مشغول به کار شوید. تنها باید ثابت کنید که امکان پرداخت هزینه‌های زندگی در این کشورها را دارید. این روش دریافت اقامـت که به ویزای بازنشستگان نیز معروف است، قوانین خاصی در هر کشور دارد که در ادامه در مورد قوانین دریافت آن در سه کشور پرتغال، یونان و اتریش بیشتر صحبت می‌کنیم.

اقامت با تمکن مالی

با اثبات داشتن سرمایه، به راحتی در یونان اقامت بگیرید

برای دریافت اقامت از طریق تمکن مالی در یونان شما باید حداقل به مدت دو سال، ماهانه ۲ هزار یورو درآمد داشته باشید. متاهل بودن کمی هزینه‌ها را افزایش می‌ده به طوری که برای همسر ۴۰۰ هزار و به ازای هر فرزند ۳۰۰ هزار یورو به این مبلغ اضافه می‌شود. پروسه‌ی دریافت اقامت از این طریق دو ماه و نیم طول می‌کشد.

با دریافت اقامت از طریق تمکن مالی در یونان این شانس را پیدا می‌کنید که بتوانید برای نقاط مختلفی از جهان از جمله آمریکا، کانادا و انگلستان، روادید دریافت کنید. بعلاوه می‌توانید اقامت شینگن اتحادیه‌ی اروپا را در سریعترین و راحتترین حالت ممکن بدست آورید. یکی دیگر از مزیت‌های دریافت این نوع اقامت در یونان این است که محدودیت سنی ندارد و می‌توانید به مدت دو سال در این کشور زندگی کنید که  این بازه‌ی زمانی، قابل تمدید است.

اتریش آماده‌ی پذیرایی از ثروتمندان است!

دریافت اقامت اتریش از طریق تمکن مالی کمی با یونان متفاوت است و شما باید ماهانه حداقل ۱۸۰۰ یورو درآمد داشته باشید که برای همسر ۹۰۰ و برای هر فرزند زیر ۱۸ سال، ۳۰۰ یورو به این مبلغ اضافه می‌شود. برای دریافت اقامت اتریش از این طریق شما باید ثابت کنید که حداقل یک سال امکان دریافت این حقوق را دارید. مزیت این روش ورود به اتریش این است که شما معاف از پرداخت مالیات خواهید بود و برای دریافتش محدودیت سنی وجود ندارد.

با دریافت اقامـت اتریش شما امکان سفر به تمامی کشورهای عضو اتحادیه‌ی شینگن را پیدا می‌کنید و همچنین می‌توانید از بیمه‌های پزشکی و درمانی معتبر در عرصه‌ی بین المللی نیز استفاده کنید. اقامت از طریق تمکن مالی در اتریش یک اقامت یک ساله و قابل تمدید است که برای صدور آن سختگیری زیادی صورت نمی‌گیرد.

اقامت با تمکن مالی

اقامت در پرتغال با کمترین سرمایه نسبت به سایر کشورها

اگر موفق به دریافت اقامـت از طریق تمکن مالی در پرتغال شوید، می‌توانید بعد از ۵ سال آن را به اقامت دائم تبدیل کنید. بعلاوه هزینه‌ی تمکن مالی در این کشور نسبت به دو کشور قبلی پایین‌تر است. شما ماهانه باید درآمد ۱۲۰۰ یورو داشته باشید که برای همسر ۷۲۰ یورو و برای هر فرزند زیر ۱۸ سال، ۳۶۰ یورو در ماه اضافه می‌کنیم. مجوز اقامت از طریق تمکن مالی در پرتغال یک ساله بوده و قابل تمدید است.

با دریافت اقامت پرتغال از طریق تمکن مالی حق تحصیل رایگان در این کشور را پیدا می‌کنید و بیمه و خدمات درمانی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر اقامت پرتغال را دریافت کنید می‌توانید به تمام کشورهای عضو شینگن بدون ویزا سفر کنید. دریافت اقامت از طریق تمکن مالی پرتغال یکی از آسانترین فرایندها را دارد و به مدرک زبان خاصی هم نیاز ندارد و شامل هیچ محدودیت سنی نمی‌شود.

چطور می‌توانیم ثابت کنیم که ثروتمند هستیم؟

اثبات تمکن مالی و دریافت ویزای بازنشستگان به چند روش ممکن است:

  1. از طریق سپرده‌ی بانکی: شما باید مبلغی را در حساب خود داشته باشید که تا حداقل شش ماه قابل استعلام گرفتن باشد. حداقل میزان سرمایه‌ی در حساب در هر کدام از این کشورها متفاوت است اما برای مثال در کشور پرتغال این مبلغ ۱۵ هزار یورو است.
  2. داشتن درآمد ماهانه که در بالا مقادیر آن برای هر کشوری توضیح داده شد، روش دیگری برای دریافت اقامت از طریق تمکن مالی است. شرط داشتن این درآمد ماهانه این است که به حضور فرد در ایران بستگی نداشته باشد و بتواند از منابع مختلفی از جمله سود بانکی، اجاره‌ی ملک و … تامین شود.
  3. ارائه‌ی سند ملکی گران قیمت که حداقل ارزش آن برای هر کشور به صورت جداگانه تعیین شده است.

موسسه‌ی مهاجرتی صباپلن در کنار شماست

برای دریافت اقامـت از طریق تمکن مالی این کشورها شما به مشاوره و اطلاعات درست در مورد ارقام اعلام شده توسط آخرین قوانین هر کشور دارید. کارشناسان ما در موسسه‌ی صباپلن می‌توانند این اطلاعات را در اختیارتان بگذارند و به طور کامل شما را در دریافت اقامت این کشورها راهنمایی کنند.

نظرات