داماد اول خانواده خرمدین کیست؟ ماجرای ناپدید شدن داماد اول خانواده خرمدین

0

داماد اول خانواده خرمدین کیست؟ ماجرای ناپدید شدن داماد اول خانواده خرمدین و همسر اول آرزو خرمدین در جدیدترین تحقیقات به عمل آمده جستجوها برای یافتن خبرهایی جدید از داماد اول خانواده خرمدین آغاز شد و پلیس پیگیر داماد خانواده خرمدین اول شده است.

داماد اول خانواده خرمدین کیست؟ ماجرای ناپدید شدن داماد اول خانواده خرمدین

داماد اول خانواده خرمدین کیست؟

بعد از قتل عام خانوادگی اکبرخرمدین و همسرش ایران این پرونده هر روز پیجیده تر میشود و در جدیدترین خبرهای پرونده قتل بابک خرمدین و خواهر و شوهرخواهرش حالا ماجرای ناپدید شوهر اول آرزو مطرح شده است.

حرف تازه – به گزارش خبرگزاری برنا تحقیقات پلیس برای تکمیل پرونده قتل زنجیره ای توسط پدر و مادر این خانواده با جستجو برای شناسایی داماد اول که یک دندانپزشک است ادامه پیدا کرد

ماجرای ناپدید شدن داماد اول خانواده خرمدین

بر اساس تحقیقات پلیس مشخص شده همسر اول آرزو خرمدین دندانپزشک بوده که بعد از مدت ۵ سال زندگی از او جدا شده،حالا پلیس در جستجوی آقای دکتر است و میخواهد ببیند داماد اول کجاست!

 

گفتنی است که آرزو، دختر بزرگ خانواده خرمدین، سال ۱۳۷۸، از همسر اولش پس از ۵ سال زندگی مشترک، جدا شده بود. یعنی همان سال‌ها که بیماری ام‌اس‌اش عود کرد.

جدایی و طلاق

فرامرز، پسرعمه آرزو هم تازه از همسر اولش جدا شده بود. آرزو حال روحی مناسبی نداشت. آن زمان فرامرز با خانواده‌اش زندگی می‌کرد. از آنجایی که رابطه فامیلی بین این ۲خانواده بود شکست در زندگی مشترک و صحبت و گپ‌های آرزو و فرامرز باهم آنها را به هم نزدیک‌تر کرد. همین آغاز علاقه آن‌دو به هم شد.

در نهایت به اصرار فرامرز ازدواج کردند، هرچند پدر فرامرز به‌علت مخالفت در این مراسم حضور پیدا نکرد و صیغه محرمیت آنها را پدر آرزو، یعنی اکبر خرمدین خواند.
اما مدتی نگذشت که فرامرز با آرزو دچار اختلاف و همین باعث شد بخواهد نامزدی‌شان را به هم بزند. آرزو اما نمی‌خواست این اتفاق رخ دهد و با اقدام به‌خودکشی آرزو، فرامرز تصمیم گرفت زندگی‌اش را با او از سر بگیرد. ازدواج آنها در تاریخ مهر ۱۳۹۰ انجام شد.

نظرات