بیوگرافی و عکس های افشین خرمدین برادر بابک خرمدین + ماجرای خودکشی

0

افشین خرمدین برادر بابک خرمدین کارگردان و سینماگر ایرانی متولد ۱۳۵۵ در تهران ساکن شهرک اکباتان است در ادامه پبیوگرافی و عکس ها و سوابق و شغل و پیج اینستاگرام افشین خرمدین برادر بابک خرمدین و ماجرای خودکشی او را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

عکس و بیوگرافی افشین خرمدین برادر بابک خرمدین و همسرش + شغل و ماجرای خودکشی

 

بیوگرافی افشین خرمدین برادر بابک خرمدین کیست

افشین خرمدین متولد ۱۳۵۵ در تهران ساکن شهرک اکباتان و کارمند آژانس هواپیمایی است که بعد از کشته شدن برادرش بابک توسط پدر و مادرش نامش بر سر زبان ها افتاد.

خانواده

افشین فرزند سوم اکبر خرمدین است ، دو خواهر به نام های آرزو (متولد ۱۳۵۰)، و آزیتا یا آذر (متولد ۱۳۶۱) و یک برادر به نام بابک (متولد ۱۳۵۳)، است که یک خواهر و یک برادرش توسط پدر و مادرش به قتل رسیدند

او چند ماه برای مسافرت به شمال کشور رفته بود. تا قبل از این همان خانه زندگی می‌کرد، اما خیلی‌وقت بود که دیگر همسایه‌ها و نگهبان‌ها او را نمی‌دیدند.

بیوگرافی و عکس های افشین خرمدین برادر بابک خرمدین + ماجرای خودکشی

ماجرای خودکشی افشین خرمدین برادر بابک خرمدین

از ساعاتی پیش اخباری تکان دهنده خودکشی ناموفق افشین خرمدین در شبکه های مجازی و کانال منتشر میشود که توسط پلیس تکذیب شد

از ساعاتی پیش شایعاتی مبنی بر خودکشی برادر بابک خرمدین منتشر شد که گفته شده است او بر اثر سوء مصرف الکل در بیمارستان لقمان بستری شده و اقدام به خودکشی در کار نبوده است.

سایت روزنامه فرهیختگان نوشت: “برادر بابک خرمدین که ساکن شهرک اکباتان بوده، بر اثر استفاده بیش از حد نوشیدنی الکی احتمالا با هدف خودکشی، مصدوم گردیده و هم‌اکنون با حال نامساعد در بیمارستانی در تهران بستری است.”

گفتنی است؛ صبح دیروز افشین و آزیتا به دادسرای امور جنایی تهران رفته بودند.
در این خبر که ساعتی پیش منتشر شد، آمده است صبح امروز برادر بابک خرمدین که ساکن شهرک اکباتان است در اثر استفاده بیش از حد نوشیدنی الکلی احتمالا با هدف خودکشی مسموم گردیده و هم اکنون با حال نامساعد در بیمارستانی در تهران بستری است که بعد از پیگیری، این منبع آگاه در پلیس عنوان کرد این خبر صحت ندارد و او اقدام به خودکشی نکرده است

دست آخر هم همین دو روز پیش به همراه پلیس و خواهر کوچکتر به محل جرم سر می‌زنند که این آخرین دفعه‌ای است که همسایه‌ها آن‌ها را می‌بینند.

عکس افشین خرمدین در دادسرای جنایی

عکس افشین خرمدین داداش بابک خرمدین کارگردان

افشین روز قتل برادرش بابک خرمدین به خانه خواهرش آزیتا رفته و در کنار آنها بوده است و آخرین خبرها از او اینکه صبح دیروز با خواهرش آزیتا به دادسرای امور جنایی تهران رفته بودند که عکس او را در بالا مشاهده میکنید.

لازم به ذکر است که بابک خرمدین کارگردان سینما روز ۲۶ اردیبهشت پیش به دست پدر و مادرش به طور وحشناکی به قتل رسید و جسد تکه تکه شده و جسد بی سر او در چندین سطل زباله رها شد که با انگشت نگاری از سوی پلیس این جسد شناسایی شد و در نخستین مراحل بازجویی نیز پدر و مادر این کارگردان به قتل پسرشان اعتراف کردند و دلیل آن را انحرافات اخلاقی و آزار و اذیت های او عنوان کردند.

صبح ۲۹ اردیبهشت ماه نیز در اعترافات تکان دهنده دیگری از سوی پدر و مادر بابک خرمدین، آنها اقرار کردند که چند سال پیش در سال های ۹۰ و ۹۷ نیز ابتدا دامادشان فریبرز ( فرامرز) و دخترشان آرزو را نیز به همین شیوه به قتل رسانده و بعد از سلاخی و تکه تکه کردن در مکان های نامعلوم رها کرده اند.

پیج اینستاگرام

پیجی به نام افشین خرمدین وی پیدا نکردیم و اگر اطباعی ار صفحه رسمی و شخصی این چهره دارید در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید

نظرات