عکس دونفره سحر دولتشاهی و همایون شجریان در بهشت زهرا

0

عکس دونفره سحر دولتشاهی و همایون شجریان در بهشت زهرا

سحر دولتشاهی همایون شجریان ، سحر دولتشاهی دو هنرمند سینما به همراه بازیگران و هنرمندان دیگر مانند رعنا آزای ور و مهدی پاکدل و مارال بنی آدم و همسرش و امیر آقایی و … در مراسم تشییع و نماز بر پیکر استاد شجریان حضور داشتند و عکس سحر دولتشاهی و همایون شجریان در رسانه ها منتشر شده است. ادامه خبر را مشاهده کنید

عکس دونفره سحر دولتشاهی و همایون شجریان در بهشت زهرا

 

تصاویر  سحر دولتشاهی در مراسم تشییع استاد شجریان

صبح روز جمعه ۱۸ مهر ۹۹ مراسم نماز و تشییع محمدرضا شجریان در بهشن زهرا انجام شد که برخی مسئولان و هنرمندان حضور داشتند. تصاویر بازیگران و هنرمندانی چون رعنا آزای ور و مهدی پاکدل و مارال بنی آدم و همسرش و امیر آقایی و … در بهشت زهرا  منتشر شده است.

همچنین پیام تسلیت یکسانی نیز در پیج اینستاگرام دولتشاهی و فرزند استاد شجریان منتشر شده است و خانم دولتشاهی پیام تسلیت همایون را فوروارد کرده است .

چند سال پیش شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان ر رسانه ها دست به دست شد که البته از این گونه شایعات درباره چهره ها و هنرمندان معمولا در فضای مجازی زیاد دیده میشود.

اما این خبر به علت عکس های دو هنرمند در مراسمی و همکاری در تئاتر سی منتشر شد که تصاویر نشست خبری و تئاتر منتشر شد که هیچ کدام از این دو نفر واکشنی نشان ندادند و سکوت کردند

عکس هنرمندان در مراسم وداع با استاد شجریان در تهران

عکسهای سحر دولتشاهی و همایون شجریان در مراسم وداع و تشییع پیکر استاد شجریان در بهشت زهرا

 

البته آقای همایون قبلا ازدواج کرده و متاهل است و یک دختر به نام یاسمین دارد. نام همسرش گیتا خوانساری است در سال ۱۳۷۴ با همایون شجریان ازدواج کرده است و دخترش یاسمن بعد از دوازده سال ازدواجشان به دنیا امده است.

عکس دونفره سحر دولتشاهی و همایون شجریان در بهشت زهرا

سحر دولتشاهی زادهٔ ۱۶ مهر ۱۳۵۸ تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

حضور در صحنهٔ تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد. دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با رامبد جوان ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد.

همایون شجریان (۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ تهران) خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی و نوازندهٔ تنبک و کمانچه است. وی فارغ التحصیل کنسرواتوار موسیقی تهران است.

نظرات