اسامی و آدرس مراکز تزریق واکسن کرونا به بیماران خاص در تهران و شهرستان ها

0

آدرس مراکز تزریق واکسن کرونا به بیماران خاص در تهران و شهرستان ها

تزریق واکسن کرونا برای بیماران خاص در تهران و دیگر شهرستان ها آغاز شده و گروه های بیماری خاص میتوانند به مراکز اعلام شده مراجعه کنند و واکسن کرونا را دریافت کنند در ادامه لیست مراکز واکسیناسیون کرونا برای بیماران خاص و صعب العلاج و آدرس و شماره تلفن در تهران و شهرستان ها را در این صفحه قرار دادیم

اسامی و آدرس مراکز تزریق واکسن کرونا به بیماران خاص در تهران و شهرستان ها

 

لیست اسامی مراکز تزریق واکسن کرونا به بیماران خاص

چهار مرکز در بیمارستان‌های مهدیه، امام حسین، اختر و طرفه اعلام شده در تهران هستند که بیماران خاص می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند و با بررسی مدارکشان واکسیناسیون شان انجام می شود.

**برای بیماران دیالیزی، تالاسمی و هموفیلی، مرکز ارائه خدمات واکسیناسیون، همان مرکز ارائه خدمات دیالیز، تزریق خون و تزریق فاکتور خواهد بود. در عین حال اعلام شده است که برای سایر بیماری‌ها، مراکز منتخب حسب صلاح‌دید معاونت درمان با هماهنگی معاونت بهداشت انتخاب و توسط روابط عمومی اطلاع‌رسانی می‌شود.

**بر اساس اعلام وزارت بهداشت، سایر بیمارانی که به بیماری‌های مزمن مبتلا هستند نیز در فاز دوم سند واکسیناسیون قرار دارند که اسامی و شیوه واکسیناسیون آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بیماران خاص مانند تالاسمی، هموفیلی و دیالیزی کاملا تزریقات‌شان انجام شده و تنها گروهی که باقی مانده اند، برخی بیماران ام اس، برخی مبتلایان به سرطان و برخی پیوندی ها هستند که اینها واکسن‌شان تامین شده است.

 

آدرس مراکز واکسیناسیون کرونا برای بیماران خاص در اسلامشهر و شهر ری و تهران

اسامی و آدرس مراکز تزریق واکسن کرونا به بیماران خاص در تهران و شهرستان ها

گفتنی است که بیماران واجد شرایط واکسیناسیون علیه کووید-۱۹، بیماران دیالیز خونی، دیالیز صفاقی، هموفیلی، تالاسمی، ام اس، SMA، EB، CF، MPS، اوتیسم، پیوند اعضا و مبتلایان به سرطان، بیماران مبتلا به نقص سیستم ایمنی به عنوان گروه‌های پرخطر شناخته شده و نیازمند تزریق واکسن کرونا هستند.

باید توجه کرد که معاونت درمان وزارت بهداشت برای اعلام لیست بیماران واجد شرایط، لیستی شامل نام و نام خانوادگی بیمار، نوع بیماری یا نوع سرطان در بیماران مبتلا به سرطان، کد ملی و مرکز درمانی تهیه می‌کند.

همچنین از اطلاعات موجود در سامانه مدیریت بیماری‌های نادر برای بیماران پیوند اعضا، ام اس، تالاسمی، هموفیلی، CF و نقص ایمنی اولیه و از سامانه MedCare برای سایر بیماری‌ها، استفاده می‌کند تا لیست تأیید شده بیماران گروه‌ هدف را تنظیم کرده و آن را به معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، برای استخراج آخرین لیست اسامی ارائه دهد.

مدارک لازم برای تزریق واکسن کرونا به بیماران خاص

مراجعه کنندگان باید هنگام مراجعه معرفی نامه پزشک معالج، برگه پاتولوژی و یا کارت شناسایی مربوط به بیماری‌های خاص را همراه داشته باشند.

همچنین بخوانید: آدرس سایت و راهنمای کامل ثبت نام در سامانه واکسیناسیون کرونا + تصاویر

واکسیناسیون کرونا برای بیماران ام اس

اطلاع رسانی و فراخوان بیماران «ام اس» با هماهنگی شعب استانی انجمن «ام اس» انجام می شود. لیست این بیماران از طریق این مراکز به معاونت بهداشتی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام می شود و واکسیناسیون بیماران «ام اس» با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در همان مراکز جامع و منتخب درمان بیماران «ام اس» صورت می پذیرد.

واکسیناسیون کرونا برای بیماران دیالیزی

رئیس مرکز مدیریت پیوند و بیماری های وزارت بهداشت افزود: در مورد بیماران دیالیزی طبق روال قبل واکسیناسیون ادامه می یابد و در مورد سایر بیماران مانند هموفیلی، تالاسمی و اتیسم، اطلاع رسانی و فراخوان بیماران با هماهنگی شعب استانی انجمن های تالاسمی، هموفیلی و اتیسم و ارائه لیست و هماهنگی این انجمن ها با معاونت های درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی انجام و در هر شهر حداقل یک مرکز برای واکسیناسیون این بیماران معرفی می شود.

مراکز تزریق واکسن کرونا به بیماران خاص در مشهد

کارشناس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: برنامه واکسیناسیون بیماران خاص و سرطانی در خراسان رضوی علیه ویروس کرونا که اینک مراحل پایانی را سپری می‌کند در محل بیمارستانهای امید، قائم (عج) و منتصریه مشهد اجرا شده است.

مراکز تزریق واکسن کرونا به بیماران خاص در کرمانشاه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: از این بیماران درخواست داریم هر چه زودتر برای تزریق واکسن به کلینیک بوستان در روبه روی بیمارستان امام رضا (ع) مراجعه کنند.

آدرس مراکز تزریق واکسن کرونا برای بیماران خاص در دیگر شهرها بروز رسانی مشود….

 

نظرات