راهنمای ثبت نام در سامانه پادا pada.medu.ir

1

راهنمای ثبت نام مدرسه در سامانه پادا pada.medu.ir برای دریافت کارنامه الکترونیکی دانش اموزان با آموزش کامل برای همه پایه ها و نحوه کار با سامانه پادا برای گرفتن پرونده و کارنامه دانش آموزان بصورت اینترنتی و غیرحضوری را اینجا بخوانید.

راهنمای ثبت نام مدرسه در سامانه پادا pada.medu.ir برای کارنامه و پرونده دانش آموزی

نحوه ثبت نام مدرسه در سامانه پادا pada.medu.ir

با توجه به شرایط کرونا و کلاس های آنلاین و مجازی، امسال در سال تحصیلی جدید (۱۴۰۰-۱۴۰۱) ثبت نام دانش آموزان به صورت غیر حضوری خواهد بود و فقط کلاس اولی ها باید حضوری برای ثبت نام به مدارس مراجعه کنند.

سامانه پادا با نشانی pada.medu.ir راه اندازی شده که دانش آموزان می توانند بدون نیاز به حضور در مدرسه، کارنامه تحصیلی خود را به صورت کارنامه انلاین و غیر حضوری و اینترنتی دریافت نمایند.

آموزش ثبت نام و کار با سامانه پادا کارنامه الکترونیکی دانش آموزی

دانش آموز عزیز ابتدا در سامانه پادا به نشانی درج شده ثبت نام اولیه را انجام دهید و با دریافت رمز ورود ، کارنامه و پرونده دانش آموزی از طریق سامانه سیدا قابل مشاهده است. مدیران و معلمان مدرسه رمز عبور و نام کاربری سامانه پادا را از طریق برنامه شاد برای هر دانش آموز ارسال می کنند.

آموزش ثبت نام در سامانه پادا pada.medu.ir برای کارنامه و پرونده دانش آموزی

دانش آموزان و اولیای محترم رمز پادا را از مسئولین مدرسه تحویل خواهند گرفت. روش مشاهده کارنامه نوبت اول سال تحصیلی توسط دانش آموز به شرح زیر است:

نحوه کار با سامانه پادا pada.medu.ir برای کارنامه و پرونده دانش آموزی

مرحله اول – ورود به آدرس Pada. medu .ir
مرحله دوم – وارد کردن کد ملی دانش آموز در کادر نام کاربری
مرحله سوم – واردکردن کلمه عبور سیدا دریافت شده از مدرسه در کادر کلمه عبور
مرحله چهارم – وارد کردن کد امنیتی
مرحله پنجم – کلیک روی ورود کاربران
محله ششم – درصورت لزوم و داشتن پرینتر میتوان با کلیک روی علامت پرینتر در گوشه سمت چپ صفحه کارنامه رو پرینت یا بصورت پی دی اف ذخیره کرد

نکات مهم

توجه:  درصورت نیاز به پرینت از اول با مرور گر کروم وارد شوید.
توجه: درصورت ورود با گوشی حتما گوشی را روی حالت دسکتاپ یا رایانه یا میز کار یا کامپیوتر (درهر گوشی یک اسم داره) قرار دهید و حتما زبان نوشتن کاربری و کلمه عبور انگلیسی باشد.

1 دیدگاه در “راهنمای ثبت نام در سامانه پادا pada.medu.ir

  1. الو گفت:

    وقتی در سامانه پادا دانش اموز پایه اول دوبار ثبت نام شود چگونه یکی را حذف کنیم یا در سامانه سیدا حذف خواهد شد ؟لطفا راهنمایی بفرمایید

نظرات