عکس / ماجرای قتل آزیتا خواهر بابک خرمدین کارگردان توسط پدرش در دهه ۹۰

0

قتل خواهر بابک خرمدین و شوهر خواهرش توسط پدرش پدر بابک خرمدین کارگردان در تازه ترین اعترافات خود گفت که در سال ۱۳۹۰ دامادش و در سال ۱۳۹۷ دخترش را به قتل رسانده است در ادامه خبر و جزئیات کامل را درباره این خبر هولناک بخوانید.

عکس / ماجرای قتل آزیتا خواهر بابک خرمدین کارگردان توسط پدرش در دهه 90

قتل شوهر خواهر و خواهر بابک خرمدین توسط پدرش

اکبر خرمدین پدر بابک خرمدین کارگردان در تازه ترین اعترافات خود گفته که در سال های ۹۰ و ۹۷ آزیتا خواهر بابک خرزدمین و شوهرش را به قتل رسانده است . او اعتراف کرده که در سال ۹۰ دامادش  و در سال ۹۷ دخترش آزیتا را به قتل رسانده است.

متهم در اعترافات خود درباره انگیزه قتل‌ داماد و دخترشان اعلام کرده اند آنها اعتیاد به مواد مخدر داشته اند و همچنین درگیر انحرافات اخلاقی بودند.

وی افزود این فرد اعتراف کرده است که ابتدا در سال ۹۰ داماد خود و بعدها در سال ۹۷ دختر خود را هم به قتل رسانده است.

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در جدیدترین خبرها از پرونده قتل بابک خرمدین گفت: پدر بابک خرمدین در تازه ترین اعترافات خود پرده از ارتکاب دو قتل دیگر برداشته است. پدر و مار بابک خرمدین در اعترافات خود درباره انگیزه قتل‌ داماد و دخترشان اعلام کرده اند آنها اعتیاد به مواد مخدر داشته اند و همچنین درگیر انحرافات اخلاقی بودند.

وی افزود این فرد اعتراف کرده است که ابتدا در سال ۹۰ داماد خود و بعدها در سال ۹۷ دختر خود را هم به قتل رسانده است.
نحوه قتل دختر و داماد

شهریاری گفت: پدر بابک خرمدین درخصوص نحوه قتل دختر و داماد خود هم گفته است آنها را نیز با همین روش به قتل رسانده و سپس برای رهایی از اجساد آنها را تکه تکه کرده و هر کدام را در جایی رها کرده است.

عکس / ماجرای قتل آزیتا خواهر بابک خرمدین کارگردان توسط پدرش در دهه 90

 

خواهر و شوهرخواهر بابک خرم دین

همچنین مادر بابک خرمدین در نخستین جلسه بازجویی در دادسرای امور جنایی گفت: قرص‌هایی که در غذای پسرم ریختم از همان قرص‌هایی است که خودم مصرف می‌کردم. او آبروی‌مان را برده بود و مدام ما را با رفتارش آزار می‌داد.

مدتی قبل بابک با زنی که در خارج از کشور زندگی می‌کند شریک شده بود. قرار بود این زن به او ۳ میلیارد تومان بدهد تا او خانه و وسایل کار تهیه کند، اما نمی‌دانم چطور شد

براساس نظریه روانپزشک درباره بررسی شرایط روحی و روانی این پدر و مادر تا این لحظه هر دو، تا حدودی سالم تشخیص داده شده اند و اعتیاد به مواد مخدر و اختلال روانی در آن‌ها محرز نشده است.

طی این سال‌ها تا پیش از اعتراف به قتل، پدر و مادر خرمدین همه جا ادعا کرده بودند که دختر و دامادشان به خارج از کشور رفته‌اند و مفقود نشده‌اند.

به گفته روانپزشک هر دوی این اشخاص (اکبر خرمدین و همسرش ایران) در سلامت روانی به سر می‌برند.

گفتنی است اکبر خرمدین ۸۱ ساله پدر بابک خرمدین کارگردان سرهنگ پیاده ستاد خرم‌دین بوده. ۳۰ سال خدمت کرد، ۶۹ ماه در مناطق عملیاتی بود، دو مرتبه شیمیایی شد و ۴ بار ترکش خورده است

نظرات