فیلم / ماجرای تبلیغ لیلا حاتمی برای یخچال و دستمزد ۱۵ میلیاردی چیست!

0

فیلم / ماجرای تبلیغ لیلا حاتمی برای یخچال و دستمزد ۱۵ میلیاردی چیست!

به تازگی تبلیغ لیلا حاتمی برای یخچال جنجالی و پر حاشیه شده و حالا ماجرای دستمزد ۱۵ میلیاردی برای تبلیغ یخچال مطرح شده است در ادامه جزئیات و ماجرای کامل تبلیغ لیلا حاتمی برای یخچال امرسان و دستمزد ۱۵ میلیاردی و واکنش کاربران را به ورود لیلا حاتمی به عرصه تبلیغ را در ابین صفحه بخوانید

فیلم / ماجرای تبلیغ لیلا حاتمی برای یخچال و دستمزد 15 میلیاردی چیست!

تیزر تبلیغاتی لیلا حاتمی برای یخچال حواشی و واکنشهای متفاوتی را همراه داشته،شرکت سازنده تبلیغ، نام حمید نعمت‌الله را به عنوان کارگردان تیزر اعلام کرده است

فیلم تبلیغ لیلا حاتمی برای یخچال

فیلم تبلیغ لیلا حاتمی برای یخچال در زیر ببینید:

حمید نعمت الله کارگردان تیزر تبلیغاتی لیلا حاتمی

پس از انتشار این تبلیغ واکنش هایی پیرامون این ویدیو در فضای مجازی در حال انتشار است و حالا ساعاتی است بحث درباره دستمزد این بازیگر سینما برای این ویدیو بالاگرفته و عده ای دستمزد حاتمی را ۱۵ میلیارد عنوان نموده اند.

راضیه جباری،روزنامه نگار و فعال رسانه ای،پیرامون این موضوع نوشت:«امروز زنگ زدیم لیلاحاتمی صحت و سقم دستمزد ۱۵ میلیاردی تبلیغ رو بپرسیم در جواب گفتن خیلی شخصیه! یعنی معادل مودبانه بتوچه‌ی خودمون:)))»

حضور لیلا حاتمی در یک تیزر تبلیغاتی با توجه به گزیده‌کاری در انتخاب فیلم‌هایش، واکنش‌های گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به وجود آورده و کاربران به ویژه درباره لحظه‌ای که لیلا با یخچال حرف می‌زند، شوخی‌ها و کنایه‌های پرتعدادی منتشر کرده‌اند!

 حمید نعمت الله کارگردان تیزر تبلیغاتی لیلا حاتمی

گفتنی است که لیلا حاتمی تنها بازیگری نیست که در تیزر‌های تبلیغاتی حضور یافته. پیش از او شاهد حضور بازیگرانی، چون هدیه تهرانی، نوید محمدزاده، مهران مدیری، بهرام رادان، امین حیایی، نیکی کریمی و ورزشکاران دیگری نیز در فیلم‌های تبلیغاتی بوده‌ایم. اما واکنش کاربران نسبت به حضور لیلا حاتمی در تیزر یکی از برند‌های یخچال ایجاد شده، قابل قیاس با موارد قبلی نیست و سیل انتقادات، اعتراضات و البته طعنه‌ها و نیش و کنایه‌های کاربران فضای مجازی شده است.

واکنش کاربران به تبلیغ لیلا حاتمی برای یخچال

کاربران فضای مجازی درباره حضور لیلا حاتمی در یک تیزر تبلیغاتی گفتند:

**دیگه تو سینمای ایران یک هنرمند با اعتبار هم باقی نمونده که حرفه‌ای و متعهد عمل کنه. همه چیز شده پول و شماره کارت و حساب بانکی! واقعا منزجر‌کننده است. باز الان یک عده میگن خب هالیوودی‌ها هم تیزر تبلیغی بازی می‌کنند و تبلیغ که اشکالی نداره!

** از لیلا حاتمی بعید بود. ولی خوشم میاد هر کسی یه قیمتی داره و به محض رسیدن قیمت خوب اصول و عقاید میشه کشک.»

**یعنی خانم حاتمی انقدر لنگ پول مونده بود؟»

**«لیلا حاتمی هرچی تا الان خوب بود رو با این شست برد.»

**«لیلا حاتمی حتی تو تبلیغ هم همون همیشگیه!»

**«یعنی واقعا این زن یخچاله. بهترین انتخاب بود اتفاقا. بازیگری که اگه دختر علی حاتمی نبود، آیا به این جایگاه می‌رسید؟»

**«لیلا حاتمی حالت هیجان‌زده‌ش هم مثل حالت افسرده منه.»

**«الان لیلا حاتمی رو با همین گریم و لباس می‌تونی بذاری تو دادگاه، سکانس طلاق رو دوباره بگیری. یعنی میمیک همونه.»

**«جالبه به جای اینکه با اسم یخچال به مثابه ابژه تبلیغ آشنا بشیم، خانم بازیگر با هویت واقعیشون خدمت جناب یخچال معرفی می‌شن. چه تحقیری برای بازیگر سیمرغ گرفته و چه قدرت‌نمایی از جانب جناب یخچال!»

**«ایرج ملکی ساخته اینو؟»

**«حالا بگذریم از اینکه همه خندیدند. ولی جدی اهل فن باید بگن این تیزر رو چه جوری می‌شد بدتر از این ساخت. فکر می‌کنم خیلی کار سختی باشه تبلیغ رو انقدر بد بسازی. ظاهرا فکر پشتش بوده، شانسی نمیشه انقد همه چیز رو بد پیاده کرد.»

**«۸۰درصد از زمان فیلم لیلا پشت به تصویر با یک لباس مسخره است! خب بابت این نقش مسخره چرا پول به لیلا دادند؟! یک هنرپیشه ارزون‌تر نمی‌شد؟»

**«فقط اون جمله که میگه خونه با یخچال گرما میگیره! خود لیلا حاتمی چطور قبول کرده اینو بگه!»

**«بامزه است که. قبول دارم ایده‌ش خیلی قوی نیست، ولی خوب از آب دراومده جدی!»

**«والا همین‌که الان همه دارن در موردش حرف میزنن یعنی ۵۰درصد اهدافش محقق شده. بقیه اهداف هم تو کلیپ‌های بعدی»

**«نمی‌فهمم چرا می‌گن تبلیغ بد وجود نداره! بله تبلیغ بد هم یک جور دیده شدن میاره، اما هدف تبلیغات دیده‌شدن صرف نیست! اگه این‌جوریه، پس آژانس‌های خلاقیت و نویسنده‌ها و کارگردانای خلاقیت احمقن که تلاش می‌کنن؟ مخصوصا که برندی مثل امرسان نیازی به شناساندن برندش نداره که بگیم همین دیده‌شدن کافی بود!»

**«بامزه بود، خندیدیم!»

**«جایزه بهترین بازی رو باید بدن به یخچال!»

نظرات