بیوگرافی و عکس های جدید علی بحرینی مجری و ترانه سرا

0

بیوگرافی و عکس های جدید علی بحرینی مجری و ترانه سرا

علی بحرینی شاعر و ترانه سرا و مجری رادیو و روزنامه نگار متولد ۱۳۵۳ در تهران است در ادامه با بیوگرافی و عکس های شخصی و همسرش و سوابق هنری آلبوم آهنگها و اینستاگرامش آشنا میشوید

علی بحرینی | بیوگرافی و عکس های جدید علی بحرینی و همسرش + خانواده و ماجرای ازدواج

بیوگرافی علی بحرینی ترانه سرا و مجری

مجله حرف تازه – علی بحرینی در ۲ مهر ۱۳۵۳) در تهران متولد شد. او ترانه‌سرا، روزنامه‌نگار، مجری و کارشناس رادیو و نویسنده برنامه‌های تلویزیونی، دانشجوی انصرافی رشته تئاتر از دانشگاه آزاد تهران است که

روزنامه نگار و مجری رادیو و تلویزیون

از سال ۱۳۷۲ وارد حرفه روزنامه نگاری شد و همکاری خود را با هفته نامه هدف به عنوان دبیر سرویس ورزشی استارت زد.

بیوگرافی و عکس های جدید علی بحرینی مجری و ترانه سرا

ازدواج و همسر علی بحرینی

از زندگی شخصی و خصوصی این هنرمند اطلاعات دقیقی در دست نیست

از ترانه سرایی تا اهنگسازی

علی بحرینی به دلیل علاقه به موسیقی و استعداد شعر سرایی وارد حرفه موسیقی و شعر و ترانه شد و خیلی زود در بین اهالی موسیقی جای گرفت.

وی در طول فعالیت هنری خود با خوانندگان مطرح و سرشناسی چون بهزاد فتوحی ، محسن چاوشی، محمد علیزاده، احسان خواجه امیری، مهدی یراحی، بابک جهانبخش، شهاب رمضان، مرتضی پاشایی، حمید عسکری، سیروان خسروی، نیکان تهامی،زانیار خسروی،امیرعباس گلاب،مهدی یغمایی، بابک مافی، گرشا رضایی، غلام کویتی‌پور، قاسم افشار، مهدی مقدم، سعید شهروز، شهاب مظفری، مهدی احمدوند، مصطفی مؤمنی، محسن ابراهیم‌زاده، پازل بند، شهرام شکوهی، میثم ابراهیمی ، و …. همکاری کرده است.

بیوگرافی علی بحرینی شاعر و ترانه سرا و نویسنده و خواننده و آهنگساز

سوابق ورزشی و فوتبالیست و مربی فوتبال

اگر چه بحرینی را به عنوان ترانه سرا و مجرب میشناسیم، اما بهتر است بدانید که او به جز فعالیت های ذکر شده فوتبالیست و مربی فوتبال نیز هست و در زمینه ورزشی نیز مدت ها کار کرده و سابقه ورزشی زیادی در حوزه مربیگری و سرپرستی تیم های فوتبال را دارد.

او دارای مدرک درجه B مربیگری فوتبال را در سال ۱۳۷۶ اخذ کرده و همچنین سرپرستی تیم‌های نوجوانان و جوانان تیم پاس را در کارنامه ورزشی خود دارد.

بیوگرافی علی بحرینی

علی بحرینی نویسنده و مجری ادیو و تلویزیون

علی بحرینی سابقه فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد و نویسندگی برنامه تلویزیونی کوله‌پشتی در فصل آخر در سال ۱۳۸۶ در شبکه سوم سیما و نویسندگی برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران را در سال ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ در شبکه اول سیما را دارد.

ایشان علاوه بر تلویزیون در رادیو نیز به عنوان مجری و کارشناس حضور داشته است

از جمله به عنوان مجری و کا شناس برنامه های مختلف در رادیو جوان و رادیو ایران و صدای آشنا از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸ در برنامه‌هایی مثل: آخرشه، اینجا شب نیست، و بهترین شکل ممکن و ..‌‌ فعالیت کرده است

از جمله سوابق روزنامه نگاری وی میتوان به معاون سردبیر روزنامه ابرار ورزشی سردبیر هفته‌نامه پیک آزادی و سردبیر مجله‌های محک و اتفاق نو و ..‌‌ را میتوان نام برد.

صفحه اینستاگرام علی بحرینی

صفحه اینستاگرام علی بحرینی

صفحه رسمی این چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی alibahrainiofficial  فعال است که شما میتوانید تصاویر و جدیدترین رخدادهای زندگی شخصی و هنری او در پیچ شخصی او مشاهده کنید.

نظرات