اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال زیرخاکی ۲ + خلاصه داستان فصل دوم سریال زیرخاکی

0

“زیرخاکی ۲″، سریال ایرانی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا و با بازی پژمان جمشیدی است. این سریال محصول سال ۹۹ و در ژانر کمدی و اجتماعی ساخته شده است. سریال زیرخاکی ۲ که به تازگی تصویربرداریش آغاز شده است، حالا قرار است در سال ۹۹ بر روی انتن صداوسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی سریال زیرخاکی 2 + خلاصه داستان

 

خلاصه داستان

سریال “زیرخاکی ۲” روایتگر مردی به نام “فریبرز باغ بیشه” در دهه ۵۰ و ۶۰ خورشیدی بود که دنبال گنج و عطیقه می گشت. فصل اول ای سریال، با تلاش ناکام او برای خروج از کشور، همزمان با آغاز جنگ تحمیلی به پایان رسید. حالا مخاطبان این سریال بعد از ماه مبارک رمضان منتظر تماشای فرجام ماجراجویی فریبزر و خوش‌شانسی‌ها و ناکامی‌هایش، باشند.

خلاصه داستان سریال زیرخاکی 2

ساخت فصل دوم مجموعه تلویزیونی “زیرخاکی” به کارگردانی جلیل سامان از دی ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد و در حالی که خبر‌های اولیه حاکی از این بود که این مجموعه به جدول پخش شبکه یک برای ماه رمضان سال ۱۴۰۰ رسد.

داستان سریال زیرخاکی 2

اما به دلیل حساسیت‌های کرونایی و تلاش برای رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی، همچنین حجم بالای لوکیشن‌ها و طولانی‌شدن تصویربرداری به زمان دیگری موکول شد و حالا زمزمه های پخش آن به گوش می رسد.

 

اسامی بازیگران سریال زیرخاکی ۲ به همراه نقش

اسامی بازیگران سریال زیرخاکی 2 به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: جلیل سامان، تهیه کننده: رضا نصیری نیا، مدیر فیلمبرداری: داوود محمدی، مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، تدوین: حسن حسندوست، طراح صحنه: حسین کرمی، طراح لباس: آزاده قوام، طراح گریم: عباس عباسی، دستیار یک کارگردان: میثم نجفی، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی، آهنگساز: آرش بادپا، منشی صحنه: مرجان تاجیک، مدیران تدارکات: مهران مداحیان، حسین لنجابی، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان.

نظرات