زمان پخش و تکرار (سریال زیر خاکی ۲) +معرفی بازیگران جدید

0

زمان پخش و تکرار (سریال زیر خاکی ۲) +معرفی بازیگران جدید

سریال زیر خاکی ۲ به جای سریال احضار بعد از ماه رمضان ۱۴۰۰ با بازی پژمان جمشیدی,ژاله صامتی,نادر فلاح,گیتی قاسمی,فروغ قجابگلی,مریم سرمدی,خسرو احمدی,اکبر رحمتی,مهری آل آقا,رایان سرلک,ستاره پسیانی,نسرین نصرتی و تعدادی بازیگر جدید روی آنتن شبکه یک می رود در ادامه ساعت دقیق پخش و زمان تکرار و بازپخش فصل دوم سریال زیر خاکی از شبمه یک را میخوانید

زمان پخش و تکرار فصل دوم سریال زیر خاکی (سریال زیر خاکی 2) +معرفی بازیگران جدید

 

فصل دوم سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا که از دی ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود حالا به پایان رسیده و بعد از ماه رمضان ۱۴۰۰ به جای سریال احضار از شبکه یک پخش میشود و اولین تیزر سریال زیرخاکی ۲ رونمایی شد

لوکیشن های فصل دوم  سریال زیر خاکی پیش از رسیدن به شمال کشور، در شهرک سینمایی دفاع مقدس و لوکیشن‌هایی واقع در تهران و کرج تصویربرداری شده بود.

در فصل اول این سریال با تلاش ناکام فریبرز باغ بیشه برای خروج از کشور، همزمان با آغاز جنگ تحمیلی به پایان رسید. حالا مخاطبان این سریال بعد از ماه مبارک رمضان منتظر تماشای فرجام ماجراجویی فریبزر و خوش‌شانسی‌ها و ناکامی‌هایش، باشند.

زمان پخش سریال زیر خاکی 2

بازیگران زیرخاکی ۲ عبارتند از: بازیگران فصل دوم «زیرخاکی» تولید سیما فیلم عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی ، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلی، مهری آل آقا، مریم سرمدی، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی و هومن برق‌نورد و نسرین نصرتی بازیگر پایتخت می باشد.

گروه سازنده «زیرخاکی» پیش از رسیدن به شمال کشور، در شهرک سینمایی دفاع مقدس و لوکیشن‌هایی واقع در تهران و کرج نیز مشغول تصویربرداری بودند. فصل اول «زیرخاکی» با فضایی شاد و در بستر وقایع ماه‌های منتهی به انقلاب اسلامی در ماه رمضان سال ۹۹ روی آنتن شبکه یک رفت و توانست پربیننده ترین سریال مناسبتی در آن مقطع لقب بگیرد و بازی خوب پژمان جمشیدی و ژاله صامتی نیز مورد توجه قرار گرفت.

 

نظرات