بازیگر نقش ناصرالدین شاه در سریال جیران کیست بیوگرافی بهرام رادان + تصاویر

0

بازیگر نقش ناصرالدین شاه در سریال جیران کیست بیوگرافی بهرام رادان + تصاویر

بهرام رادان بازیگر «ناصرالدین شاه در سریال جیران» است که پیش از این در آثار سینمایی زیادی بازی کرده و و از بازیگران سرشناس ایرانی است که حالا به تازگی در سریال جیران در نقش ناصرالدین یکی از شاهان دوران قاجار را بازی میکند، به بیوگرافی و عکس ها و اینستاگرام و سوابق هنری یکی از بازیگران اصلی و نقش اول ( سریال جیران ) یعنی «بهرام رادان» می پردازیم.

بازیگر نقش ناصرالدین شاه در سریال جیران کیست بیوگرافی بهرام رادان + تصاویر
بیوگرافی بازیگر نقش ناصرالدین شاه در سریال جیران

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه محصول سال ۱۴۰۰ به زودی به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش خواهد شد و نقش اول و کلیدی این سریال را بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه یکی از پادشاهان دوران قاجار با جنجال ها و حواشی زیاد را بازی می کند.

بهرام رادان (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران) بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد است.

او دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

سوابق هنری

رادان در اولین حضور سینمایی اش در فیلم شور عشق شناخته شد. اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش در فیلم آواز قو کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد و سپس موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد در فیلم‌های شمعی در باد و سنتوری نیز شد.

بازی بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه سریال جیران

بازی بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه سریال جیران

بهرام رادان در در نقش ناصرالدین در سریال جیران در کنار بازیگرانی چون مریلا زارعی، پریناز ایزدیار در “نقش جیران”، امیرحسین فتحی، امیرجعفری در نقش صدراعظم، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور و … نقش ناصرالدین شاه را بازی می کند.

داستان سریال جیران

در خلاصه داستان این قصه عاشقانه-تاریخی به قلم احسان جوانمرد و حسن فتحی آمده است: «زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…»

بیوگرافی بهرام رادان بازیگر نقش ناصرالدین شاه در سریال جیران

بیوگرافی بهرام رادان بازیگر نقش ناصرالدین شاه در سریال جیران

داستان سریال درباره‌ی عشق ناصرالدین شاه به یکی از زنان حرمسرایش به نام جیران است. جیران یکی از همسران محبوب و اولین سوگلی ناصرالدین‌شاه بوده. جیران، با سایر زنان دربار ناصرالدین‌شاه فرق داشته. شیفته شکار و اسب سواری بوده و هنگام سواری، چکمه و لباس مردانه می‌پوشیده. اولین بار برای فرا گرفتن رقص به دربار قاجار راه پیدا می‌کند ناصرالدین شاه در اولین نگاه به او دل می‌بندد

زمان پخش سریال جیران

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه قرار است در سال ۱۴۰۰ به زودی به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش شود.

نظرات