خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال شهید شهریاری

0

سریال “شهید شهریاری″، سریال ایرانی به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی مصطفی علمی ‌فرد است. این سریال در ژانر سیاسی و اجتماعی در سال ۹۹ ساخته و قرار است به زودی از یکی از شبکه های سراسری صدا و سیما پخش شود. در ادامه مطلب به معرفی سریال “شهید شهریاری” و بازیگران آن می پردازیم و همچنین زمان پخش آن در سال جدید را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم. با ما باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال شهید شهریاری

 

خلاصه داستان

سریال “شهید شهریاری” همانطور که از نامش پیداست به زندگی نامه این شهید هسته ای می پردازد. علمی‌فرد در خصوص جزئیات داستان سریال، گفت: “از روز ترور و تشییع جنازه سریال، داستانش را آغاز می‌کند و ۴۶ سال از زمان تولد تا روز ترور شهید شهریاری را بینندگان خواهند دید. این قصه‌ها و اتفاقات به صورت موازی پیش می‌روند. ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای درنظر گرفته‌ایم که از امروز به مدت ۶ ماه تصویربرداری ادامه خواهد داشت.”

داستان سریال شهید شهریاری

لازم به ذکر است ۵ بازیگر برای ۵ دوره زندگی شهید شهریاری در نظر گرفته شده است که “کاوه خداشناس” از دوران لیسانس به بعد نقش این شخصیت را بازی می‌کند. “فرحان فرحناک” هم از ۱۸ سالگی تا ۲۳ سالگی این شخصیت را بازی می‌کند. برای ۵ سالگی، ۸ سالگی و ۱۳ سالگی او هم بازیگرانی از چهارمحال و بختیاری، قم و تهران شناسایی شده‌اند. سریال “شهید شهریاری” پربازیگر است و ۴۰۰ کاراکتر در آن ایفای نقش خواهند کرد.

نقاشی شهید شهریاری

شهید دکتر “مجید شهریاری”، استاد دانشگاه “شهید بهشتی” و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم خودخوانده اسرائیل و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

 

اسامی بازیگران سریال شهید شهریاری

اسامی بازیگران سریال شهید شهریاری

 

دیگر عوامل

کارگردان: حسین تبریزی، نوینسدگان: حسن عطار‌ها و فاطمه حیدری، تهیه کننده: مصطفی علمی فرد.

نظرات