بیوگرافی و سوابق علی دلفانی کشتی گیر کرمانشاهی + زندگینامه و علت فوت

0

“علی دلفانی”، کشتی گیر کرمانشاهی بر اثر ضایعه نخاعی درگذشت در ادامه توضیحاتی درباره زندگینامه و سوابق ورزشی و و بیوگرافی کامل این کشتی گیر اهل صحنه کرمانشاه و ماجرای مصدومیت و در گذشت وی میدهیم

بیوگرافی و سوابق علی دلفانی کشتی گیر کرمانشاهی + زندگینامه و علت فوت

 

بیوگرافی علی دلفانی کشتی گیر

علی دلفانی در سال ۱۳۷۹ (۲۱ ساله) در شهر صحنه استان کرمانشاه متولد شد، او کشتی گیر فرنگی کار و عضو تیم ملی کشتی جوانان ناشنوایان بود.

سوابق ورزشی

از کودکی وارد رشته ورزشی کشتی شد و در رده های مختلف سنی در مسابقات استانی و کشوری مدال آوری کرده بود.

از جمله افتخارات این کشتی گیر کسب چندین لوح تقدیر و کسب مقام دوم قهرمانی مسابقات چند جانبه در بزرگداشت ۸ اسفند روز امور تربیتی و دعوت به تیم ملی جوانان و … میتوان نام برد

زندگینامه علی دلفانی کشتی‌گیر ملی پوش جوانان ناشنوایان کرمانشاهی

عضو تیم ملی کشتی جوانان ناشنوایان

دلفانی یکی از کشتی گیران ملی پوش فرنگی کار بود که در رده سنی جوانان به میدان می رفت و به تازگی نیز در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ ترکیه به اردوی تیم ملی دعوت شد.

این کشتی‌گیر ۲۱ ساله که خود را برای رقابت‌های جهانی ترکیه آماده می‌کرد حدود ۱۰ روز پیش در یک باشگاه خصوصی در شهرستان صحنه حین تمرین دچار ضایعه نخاعی از ناحیه گردن شد.

دومین مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در رده‌های سنی مختلف از ۶ تا ۱۵ فروردین در کرمانشاه جهت حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ ترکیه برگزار شد که در این اردو سه کشتی‌گیر کرمانشاهی به نام‌های علی دلفانی حضور داشت.

ماجرای مصدومیت

این کشتی گیر ناشنوا در حین انجام تمرین، از ناحیه نخاع گردن و کمر دچار آسیب دیدگی شد و پس از انتقال به بیمارستان طالقانی کرمانشاه مورد عمل جراحی قرار گرفت و در نهایت درمان های صورت گرفته افاقه نکرد و دار فانی را وداع گفت

عکس های علی دلفانی کشتی گیر کرمانشاهی,ماجرای درگذشت علی دلفانی,علت فوت علی دلفانی گشتی گیر ملی پوش جوانان ناشنوایان

علت در گذشت علی دلفانی کشتی گیر ملی پوش ناشنوایان

علی دلفانی کشتی گیر ملی پوش ناشنوایان ایران بود که بعد از ١٠ روز بستری در بیمارستان درگذشت.

این کشتی گیر فرنگی کار تیم ملی ناشنوایان جوانان ایران که از ۱۰ روز پیش به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه نخاع گردن و کمر در بیمارستان بستری شده بود، ظهر ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ به علت شدت آسیب های وارده درگذشت.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفته، در شرایطی که وضعیت کرمانشاه از لحاظ کرونایی قرمز بود هیچ باشگاهی حق فعالیت نداشت اما برخلاف مصوبات ستاد استانی کرونا این باشگاه فک پلمب شده و خاطیان در این زمینه باید پاسخگو باشند.

نظرات