بیوگرافی سیامک افسایی بازیگر ، نویسنده و کارگردان + علت در گذشت و فیلم شناسی

0

بیوگرافی سیامک افسایی بازیگر ، نویسنده و کارگردان + ماجرا و علت فوت و درگذشت و عکس ها و همسر و فیلم شناسی وی را به همراه سوابق هنری و عکسهای شخصی در ادامه در این صفحه از مجله حرف تازه ببینید

 

بیوگرافی سیامک افسایی بازیگر ، نویسنده و کارگردان و همسرش + علت در گذشت و فیلم شناسی
بیوگرافی سیامک افسایی بازیگر

مجله حرف تازه؛ سیامک افسایی بازیگر تئاتر متولد ۱۳۵۰ در قزوین، کارگردان تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود که ده ها اثر نمایشی را کارگردانی کرده و نویسندگی دهها نمایشنامه و بازی دربیش از ۶۰ نمایش را در کارنامه خود دارد.

سوابق و فیلم و سریال ها

مرحوم افسایی از سال ۶۴ فعالیت در عرصه بازیگری در تئاتر شد و تا آخرین روزهای زندگی خود، ده ها اثر نمایشی را کارگردانی کرده و نویسندگی دهها نمایشنامه و بازی در بیش از ۶۰ نمایش را در کارنامه خود دارد.

از مهم‌ترین آثار سیامک افسایی می‌توان به بازیگری در سریال آنام اشاره کرد. نمایش «کا»،«نمایش دوبارگی»، «می خواستم اسب باشم»، «باغبان مرگ»،«شام خداحافظی»،« آسمان روزهای برفی» و «نمایش چشمهایت را ببند» از جمله نمایش هایی است که وی روی صحنه برده است.

بیوگرافی و عکس های سیامک افسایی بازیگر تبریزی

همسر سیامک افسایی کیست

از همسر و فرزندان این بازیگر اطلاعاتی در دست نیست

بازیگر سریال آنام

مرحوم افسایی کار حرفه ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۹۶ در سریال آنام در کنار بازیگرانی نظیر مجید واشقانی، امیررضا دلاوری، ناصر هاشمی و لاله مرزبان قش مهمی را بازی کرده است

علت دقیق فوت سیامک افسایی

او در ایام شیوع کرونا همچنین نمایش «خرس های پاندا به روایت ساکسفونیست که دوستی در فرانکفورت دارد» را به روی صحنه برد و پس از ابتلا به بیماری کرونا صبح روز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در بیمارستان ۲۹ بهمن درگذشت.

او همچنین با بیشتر هنرمندان تبریزی اهل تئاتر مانند سنا پورسعیدی بازیگر سریال جلال و …. در چند نمایشنامه همکاری داشت

نظرات