معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم قهرمان

0

فیلم “قهرمان، فیلمی ایرانی به کارگردانی اصغر فرهادی و همچنین تهیه کنندگی فیلم فرهادی و الکساندر ماله‌گی است. این فیلم در ژانر درام-اجتماعی در سال ۹۹ ساخته خواهد شد. این فیلم به عنوان جدیدترین ساخته اصغر فرهادی، تازه وارد پیش تولید شده است. ”قهرمان” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم قهرمان

 

خلاصه داستان

هنوز جزئیاتی از “فیلم قهرمان منتشر نشده است. تاکنون سه بازیگر اصلی این فیلم انتخاب شده اند و قرار است فیلمبرداری آن در تابستان ۹۹ در شهر شیراز آغز شود.

فیلم جدید اصغر فرهادی

اصغر فرهادی، کارگردان شناخته شده و مشهور بین المللی است. وی تاکنون دوبار برنده جایزه اسکار برای دو فیلم “جدایی نادر از سیمین” و “فروشنده” بوده است.

 

اسامی بازیگران فیلم قهرمان

اسامی بازیگران فیلم قهرمان

 

دیگر عوامل

نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: اصغر فرهادی، مجری طرح: حمیدرضا قربانی، مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، تدوین: هایده صفی‌یاری، صداگذار: محمدرضا دلپاک، مدیر تولید: محمد یمینی، برنامه‌ریز: پریسا گرگین، دستیار اول کارگردان: امین خنکال، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح لباس: نگار نعمتی، عکاس: امیرحسین شجاعی، روابط عمومی: ثمین مهاجرانی.

نظرات