بیوگرافی و علت درگذشت مهران بیرانوند بازیگر طنز لرستانی + عکس ها

1

بیوگرافی و علت درگذشت مهران بیرانوند بازیگر طنز لرستانی + عکس ها

مهران بیرانوند بازیگر طنز لرستانی معروف به (شیر شر خر) به دلیل عارضه تنفسی ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۰ در ۴۰ سالگی درگذشت در ادامه بیوگرافی و عکس های «مهران بیرانوند» و همسر و فرزندانش و سوابق هنری و فیلم شناسی و پیج اینستاگرام و ماجرای فوت و درگذشت این کمدین لرستانی را در مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی و علت درگذشت مهران بیرانوند بازیگر طنز لرستانی + عکس ها و همسر و فرزندان

بیوگرافی مهران بیرانوند بازیگر طنز لرستانی

مهران بیرانوند متولد ۱۳۶۰ در خرم آباد، بازیگر طنز تئاتر در لرستان با نام هنری «شیرَه شَرخَر» ، ساکن روستای دولیسکان بود و تاکنون نمایش های زیادی اجرا کرده و با صدا و سیمای لرستان نیز همکاری داشت. او در تاریخ ۱۲ اردیبهشت به علت عارضه تنفسی در ۴۰ سالگی درگذشت

علت فوت و درگذشت مهران بیرانود

مهران بیرانوند بعد بروز علائم تنگی نفس به بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد منتقل می‌شود با بی نتیجه ماندن تلاش کادر درمانی برای احیای او سرانجام ساعت ۳ بامداد ۱۲ اردیبهشت به دلیل عارضه تنفسی درگذشت.
این بازیگر، سال‌ها از بیماری ریوی رنج می‌برد و از سال ۹۶ نیز بارها در بیمارستان بستری شد.

بیوگرافی مهران بیرانوند بازیگر طنز لرستانی

همسر مهران بیرانوند کیست

این بازیگر طنز سال ها پیش ازدواج کرد و دارای ۲ فرزند دختر و یک فرزند پسر بود
بیرانود در سال ۸۸ به خواستگاری دختر عمویش معصومه ازدواج کرد و حالا چند سالی از زندگی مشترک این زوج خرم آبادی می‌گذرد؛ زوجی که تنها مشکل زندگی‌شان، اختلاف قد میان آنهاست. وی دارای قدش یک متر و ۰۱سانتی‌متر است و همسرش یک متر و ۰۸سانتی متر.

آغاز فعالیت بازیگری

مهران بیرانوند از بازیگران طنز صدا و سیمای مرکز لرستان که با نام هنری “شیره شر خر”در نمایش‌های طنز این شبکه فعالیت می کرد.

او خاطر بازی در فیلم‌ها و نمایش‌های طنز در لرستان به شهرت رسیده بود در اکثر نمایش‌هایی که حضور داشت نقش «شیره شر خر» را بازی می‌کرد.

عکس همسر و فرزندان مهران بیرانود بازیگر لر

شغل

مرحوم بیرانود در مغازه برادرش مشغول به‌کار بود. او به‌خاطر کوتاهی قد و دست و پاهایش نمی‌توانست کارهای سخت انجام بدهد. به همین‌خاطر به پیشنهاد برادرش در مغازه فرش فروشی او مشغول به‌کار شد. او به عشق ۲ فرزند و همسرش مجبور است ۴ روز در هفته را در خرم آباد بگذراند و برای دیدن خانواده‌اش تنها ۳ روز وقت آزاد دارد؛ «ما در روستای دولیسکان زندگی می‌کنیم که ۶۰کیلومتر تا خرم آباد فاصله دارد.

1 دیدگاه در “بیوگرافی و علت درگذشت مهران بیرانوند بازیگر طنز لرستانی + عکس ها

  1. فرهادی گفت:

    روحش شاد و یادش گرامی باد

نظرات