بیوگرافی ملیسا میامسا همسر شادمهر عقیلی + اینستاگرام

0

بیوگرافی ملیسا میامسا همسر شادمهر عقیلی + اینستاگرام و ماجرای آشنایی و ازدواج و اینستاگرام اصلی وی را در مجله حرف تازه با عکس های جدید و دو نفره مشاهده نمایید. با ما همراه باشید.

بیوگرافی ملیسا میامسا همسر شادمهر عقیلی + اینستاگرام

بیوگرافی ملیسا میامسا همسر شادمهر عقیلی

ملیسا میامسا متولد ۵ جولای، در سن دیه گو ایالت کالیفرنیا و فارغ التحصیل رشته طراحی صحنه تئاتر و طراح مروارید و جواهرات دو رگه فیلیپینی – آمریکایی است. او همسر شادمهر عقیلی خواننده پاپ معروف ایرانی است که چند سال پیش بعد از آشنایی با شادمهر با او ازدواج کرد و حالا یک دختر به نام ملینا دارد.

میامسا بعد از ازدواج با شادمهر نام فامیل خود را به ملیسا عقیلی در پیج اینستاگرامش تغییر داده و حالا با نام خانوادگی همسرش در اینستاگرام فعالیت دارد.

عکس های جذاب ملیسا همسر شادمهر

ملیسا همسر شادمهر عقیلی کیست؟

شادمهر بعد از مهاجرت از ایران و مدتی کار در زمینه موسیقی در یک موزیک ویدئو با ملیسا میامسا با اصالت فیلیپینی و آمریکایی ازدواج کرد و حالا دختری بنام ملینا دارند.

ملیسا میسا دختر فلیپینی الاصل متولد سن دیه گو ایالت کالیفرنیا و فارغ التحصیل رشته طراحی صحنه تئاتر و طراح مروارید و جواهرات است.

او بعدا از طراحی جواهرات و مروارید کناره گرفت و به رقص روی آورد و با کمپانی برای رقص قرارداد بست و همین کار باعث آشنایی او با شادمهر در موزیک ویدئوها شد.

بیوگرافی ملیسا میامسا همسر شادمهر عقیلی + ملیسا همسر شادمهر عقیلی کیست؟

ماجرای آشنایی و ازدواج

این زوج با هم در زمینه موسیقی همکاری داشتند و در واقع ملیسا به عوان رقاص در موزیک ویدئوهای شادمهر بازی میکرد و این همکاری به ازدواج ختم شد. تاکنون همه خیال میکردند که شادمهر واقعا عاشق همسرش بوده که با او ازدواج کرده، اما به تازگی با افشاگری خانمی به نام ماریا درباره تعرض جنسی شادمهر به او در زمانی که متاهل بود، واقعیت ازدواجش فاش شد.

ماریا در کلیپ کوتاهی افشاگری کرد و گفت: شادمهر گفته من همسرش را دوست ندارم و به خاطر اقامت با او ازدواج کردم. البته این گفته های او تاکنون تایید نشده و شادمهر و همسرش نیز واکنشی به این گفته های این دختر نشان ندادند.

بیوگرافی ملیسا میامسا همسر شادمهر عقیلی + عکس ها

شادمهر عقیلی خواننده (زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۵۱) خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز و تهیه‌کننده موسیقی پاپ است که هم اکنون در آمریکا زندگی میکند و ازدواج کرده و یک دختر دارد.

اینستاگرام ملیسا عقیلی

پیج اینستاگرام ملیسا میامسا با آیدی miamesaaghili فعال است که میتوانید عکس های او را ببینید. این چهره به زبان فارسی پست اینستاگرام به اشتراک میگذارد و عید نوروز را نیز تبریک گفته .

نظرات