بازیگر نقش مهرداد در سریال احضار کیست + عکس ها

0

“بازیگر نقش مهرداد”، در سریال احضار کیست؟ بازیگر نقش مهرداد, (پسر شیده راننده آژانس), یکی از بازیگران باسابقه و معروف سینما و تلویزیون یعنی محمد هادی دیباجی, است که این شب ها او را در (سریال احضار رمضان ۱۴۰۰) می بینیم. در ادامه به معرفی کامل این بازیگر و سوابق هنری وی میپردازیم.

بیوگرافی بازیگر نقش مهرداد در سریال احضار + عکس ها و معرفی آثار

محمدهای دیباجی بازیگر نقش مهرداد در سریال احضار کیست

مجله حرف تازه – سریال احضار بهروز افخمی از شبکه یک در حال پخش است و بازیگر نقش (مهرداد) نظر مخاطبان را جلب کرده در ادامه با یکی از بازیگران سریال احضار یعنی محمد هادی دیباجی آشنا شوید.

محمدهادی دیباجی متولد ۱۲ تیر ۱۳۶۲ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ التحصیل رشتهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی است.

سوابق بازیگری

از سال ۱۳۸۴ تا کنون ابتدا به عنوان چهره پرداز و سپس به عنوان بازیگر شروع کرده و در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است.

اولین بازی او جلوی دوربین، ایفای نقش در فیلم سینمایی جایی در دوردست در سال ۱۳۸۴ است که برای بار اول بسیار خوب ظاهر شد و نظر مثبت فیلمساران و کارگردانان را به خود جلب کرد.

از دیگر فیلم های این بازیگر میتوان به عروس کوهستان، بیرون از بهشت، زخم شانه حوا، زمهریرگلوگاه، سیب و سلما در نقش صادق، پایان‌نامه و دامنه‌های سفید، باغ بهشت، تابو در نقش کسرا و عملیات ۱۲۵، آسپرین، انجماد عقربه، دیوار شیشه ای راه و بیراه و ..‌ اشاره کرد.

بازیگر نقش مهرداد در سریال احضار کیست + عکس ها

وضعیت ازدواج و همسر

وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و پیج اینستاگررامش نیز با آیدی hadidibaji فعال است.

بازی محمدهادی دیباجی در سریال احضار

بیوگرافی محمدهای دیباجی بازیگر نقش مهرداد در سریال احضار + عکس ها و معرفی آثار

در ادامه فعالیت های هنری سریال محمدهادی دیباجی، این بازیگر در جدیدترین کار خود در سال ۱۴۰۰ در ماه رمضان به نام سریال احضار علیرضا افخمی در نقش مهرداد “پسر شیده ” با بازی مریم سرمدی و “برادر مهشید” با بازی «سیما شایسته» می باشد که در کنار بازیگرانی چون: رضا توکلی، نسرین نکیسا “معصومه”، مرتضی کاظمی ، آدرینا صادقی “مائده” و مینو آذرمگین نقش زهره ” ، دینا هاشمی “سوسن” و افسانه چهره‌آزاد “مینو”، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی “بهروز”، غزال نظر “رها” و درسا بختیار “مهتاب” و … ایفای نقش میکند.

نظرات