بیوگرافی (پری پتی) بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان + بازر بیتر در فینال

0

” پری پتی”، یکی از بازیکنان آمریکایی معروف بسکتبال دنیا است که هم اکنون در تیم بسکتبال شهرداری گرگان بازی که با بازر بیتر در مسابقات لیگ قهرمانی کشور شگفتی ساز شد در ادامه زندگینامه و عکس ها و سوابق و بیوگرافی کامل (پری پتی) و همسر و فرزندانش و پیج اینستاگرامش را مشاهده نمایید

بیوگرافی (پری پتی) بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان + بازر بیتر در فینال

بیوگرافی پری پتی

پریش پری پتی (Parish Perry Petty‎) متولد ۵ اوت ۱۹۸۸ در میلواکی، ویسکوزین آمریکا ،بازیکن بسکتبال اهل ایالات متحده آمریکا ، دارای قد ۶ فوت ۱ اینچ (۱٫۸۵ متر) که در حال حاضر در تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال ایران در پپست پوینت گارد، شوتینگ گارد بازی می‌کند.

سوابق ورزشی

پتی سابقه بازی در تیم فاروس لاریس در لیگ بسکتبال یونان را دارد و در تایخ ۱۱ آبان ۱۳۹۷ با عقد قراردادی یکساله به تیم شهرداری گرگان پیوست و در سال اول حضور خودش در ایران به همراه تیم شهرداری گرگان توانست به مقام نائب قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران برسد و جایزه ارزشمندترین بازیکن فصل را از آن خود کند.

بیوگرافی (پری پتی) بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان + زندگینامه

پری پتی بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان

پریش، گارد آمریکایی شهرداری گرگان که چند سالی است این تیم را همراهی می کند و بطور رسمی از تاریخ ۱۳۹۷ با عقد قرارداد یک ساله به این تیم پیوست و  سپس تا به امروز قراردادش را تمدید کرده و حضور موفقی در لیگ برتر بسکتبال داشته است.

درخشش در مسابقات لیگ برتر ۱۴۰۰ و بازر بیتر

در فینال لیگ برتر بسکتبال ایران این بازیکن شهرداری گرگان در مقابل مهرام حرکت تماشایی را به نمایش گذاشت و نتیجه را در لحظات پایانی تغییر داد. او درباره گفته: هیچ کسی جز خدا آن را کار را نکرد! من فقط توپ را شوت کردم. کار خدا بود، نه من! حالا خیلی خوشحالم. من در گرگان و ایران اسطوره شدم!

بیوگرافی (پری پتی) بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان + بازر بیتر در فینال

جوایز و افتخارات پری پتی

جایزه MVP لیگ برتر بسکتبال ایران (۲۰۱۹)
جایزه MVP لیگ بسکتبال مجارستان (۲۰۱۶)

مسابقات قهرمانی ۲۰۱۲ در PBL champion

قهرمانی با تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال در سال ۲۰۲۱

نظرات