متن تبریک روز شوراها + عکس پروفایل و عکس نوشته روز شوراها ۱۴۰۰

0

روز شوراها، روز ۹ اردیبهشت ۷۸ شورا‌های اسلامی شهر و روستا به طور رسمی نخستین دوره چهار ساله مسئولیت خویش را آغاز کردند که به این نام و به یاد این روز نامگذاری شد. به همین مناسبت، ما امروز برای شما، مجموعه از جدیدترین متن های تبریک، عکس پروفایل و عکس نوشته های جدید ویژه روز شوراها ۱۴۰۰ قرار داده ایم. شما می توانید از این عکس نوشته ها به عنوان عکس پروفایل خود در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

متن تبریک روز شوراها + عکس پروفایل و عکس نوشته روز شوراها 1400

 

متن تبریک روز شوراها به همراه عکس نوشته

فرا رسیدن سالگرد تاسیس نهاد مردمی شورا یادآور تحقق امر مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه است.

***

عکس نوشته روز شوراها 1400

***

نهم اردیبهشت ،روز شورا ۱۴۰۰ بر همه فعالان عرصه ی اجتماعی و خدمتگزار شوراهای اسلامی شهر، روستا مبارک باد.

***

عکس نوشته روز شوراها 1400

***

نهم اردیبهشت ماه روز ملی تشکیل شوراهای اسلامی نقطه عطف مشارکت مردم در اداره امور جامعه و نمادی از وحدت و مشارکت آنان در آبادانی و تسهیل روند اجرای برنامه های شهری و روستایی است.

***

عکس نوشته روز شوراها 1400

***

پیامبر اعظم صلی ‏الله‏ علیه ‏و ‏آله و سلم می‏فرمایند: «هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند.»

***

عکس نوشته روز شوراها 1400

***

فرارسیدن نهم اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای اسلامی و تحقق آیه شریفه (و امرهم شورا بینهم) را به شما تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

***

عکس نوشته روز شوراها 1400

***

مشورت، یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم‏گیری‏هاست. جامعه‏ای که سنت مشورت در آن حاکم نیست، در تب و تاب خودمحوری می‏سوزد، ولی در جامعه‏ای که در آن هم‏فکری و نظرخواهی، اصلی یقینی است و از اجزای ضروری حیات آن به شمار می‏آید، بهترین راه و کامل‏ترین مسیر در برابر افراد گشوده خواهد شد.

***

عکس نوشته روز شوراها 1400

***

وَ الَّذِینَ اسْتَجابُوا لِرَبِّهِم وَ أقامُوا الصَّلاةَ وَ أمرُهُمْ شُورَى بَینَهُمْ وَ مِمَّا رَزَقناهُم ینْفِقُونَ

و آنان که دعوت پروردگارشان را اجابت کردند و نماز گزاردند و کارشان در میانشان [بر پایه]مشورت است و از آنچه روزیشان کرده ایم انفاق مى کنند.

***

عکس نوشته روز شوراها 1400

***

اکنون پس از گذشت چندسال از آغاز به کار شوراها چند نکته بیش از پیش آشکار شده است. بدون تردید نوع برخورد جامعه ما با این مسائل بر تقویت یا تضعیف نهاد شورا و چشم انداز آینده این نهاد در اداره امور کشور بسیار تأثیرگذار است.

***

عکس نوشته روز شوراها 1400

***

بر آمدن خورشید فروزان شوراها از بلندای قله های عمران و آبادانی شهر و روستا قانون پویا و متمدنی بود که در کشور عزیزمان اجرایی شد و بارقه امید را در دل مردم روشن و منور ساخت، زیرا در پرتو این قانون است که سرنوشت مردم به دست خودشان رقم میخورد .سالروز شوراها به همه عزیزان عضو شورای اسلامی شهر و روستا مبارک باد.

***

عکس نوشته روز شوراها 1400

با ما همراه باشید.

نظرات