کودک چوپان استقلالی کیست؟ واکنش باشگاه استقلال به کلیپ آزار کودک چوپان

0

کودک چوپان استقلالی کیست؟ واکنش باشگاه استقلال به کلیپ آزار کودک چوپان

کودک چوپان استقلالی کیست از ساعاتی پیش ویدیویی در شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرامی دست به دست میشود که با واکنش همگانی جامعه فوتبالی و غیر فوتبالی همراه بوده که در ادامه عکس و بیوگرافی کودک چوپان استقلالی و واکنش باشگاه استقلال به کلیپ آزار کودک چوپان و واکنش پلیس و شناسایی فرد کودک آزار را میخوانید

کودک چوپان استقلالی کیست؟ واکنش باشگاه استقلال به کلیپ آزار کودک چوپان

در کلیپی که در شبکه های اجتماعی در حال ویرال شدن است ، دو جوان ،کودک اهل داورزن که طرفدار تیم استقلال بود را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند تا از تیمش دست بکشد و کودک قبول نمی‌کرد و میگفت تیمم رو نمیفروشم … این تیکه کلام او به هشتگ تبدیل شده و در حال انتشار از سوی طرفداران تیم آبی پوشان  است. اما بعد از انتشار کلیپ کودک آزادی ،فردی که در کلیپی اقدام به کودک آزاری یک هوادار استقلالی کرده بود، شناسایی شد.

عکس و بیوگرافی کودک چوپان استقلالی

عصر امروز ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که فردی در حال آزار و اذیت کودکی است که به نظر می رسد در حال چوپانی است. در این کلیپ، فرد نامبرده با آزار و اذیت آن کودک، در تلاش است تا او علیه استقلال شعاری سر دهد ولی کودک استقلالی با ابراز علاقه به تیم مورد علاقه اش، از به کار بردن شعار علیه این تیم خودداری می کند.

شناسایی فرد کودک آزار پسربچه طرفدار استقلال

انتشار این کلیپ با واکنش باشگاه استقلال و بازیکنان این تیم همراه شد. مورد توجه قرار گرفتن این ویدیو باعث شد تا اقدامات لازم برای شناسایی دو جوان کودک آزار آغاز شود.

اکنون خبر رسیده است که با به دست آمدن شماره پلاک خودرو و همچنین انتشار عکس این فرد، هویت جوان کودک آزار شناسایی شده و باید در این زمینه منتظر اقدامات مقامات قضایی بود.

ضمن اینکه کودک آزارن مورد پیگرد قانونی قرار گرفتند، باشگاه استقلال اعلام کرد که از این کودک تقدیر خواهد کرد.

کودک چوپان استقلالی کیست؟ شناسایی فرد کودک آزار پسر استقلالی

واکنش باشگاه استقلال به آزار پسر بچه طرفدار استقلال

در اطلاعیه باشگاه استقلال در این خصوص آمده است:

“امروز کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که یک کودک هوادار استقلال مورد خشونت کلامی و آزار فیزیکی از سوی ۲ فرد قرار گرفته است.
باشگاه استقلال ضمن ابراز تاسف عمیق از این اتفاق، از مراجع ذیربط درخواست می‌نماید ضمن شناسایی این ۲ فرد کودک آزار، با آن‌ها برخورد قانونی شود.
همچنین باشگاه استقلال به طور قطع تقدیر ویژه‌ای در اولین فرصت پس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از این کودک آبی‌دل خواهد کرد.”

واکنش پلیس به کلیپ کودک آزاری پسربچه استقلالی

فارس نوشت:، در پی پخش کلیپی در فضای مجازی مبنی بر آزار کودک روستایی طرفدار تیم استقلال در روستای نهاردان شهرستان داورزن، محمد دهنوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: بلافاصله بعد از پخش کلیپ، تحقیقات شروع شده است تا صحت و سقم موضوع مشخص و با متهمان برخورد قانونی شود.

رئیس دادگستری داورزن افزود: دستورات قضایی لازم به نیروی انتظامی و پلیس فتا برای شناسایی افراد داده شده است و به‌زودی با عاملان این اقدام، برخورد قضایی می‌شود.

نظرات