فیلم کودک آزاری یک (پسر بچه چوپان) با تیم محبوبش استقلال

3

فیلم کودک آزاری یک (پسر بچه چوپان) با تیم محبوبش استقلال

فیلمی دلخراش از کودک آزاری (پسر بچه چویان) طرفدار استقلال توسط سرنشینان یک خودرو که یک پسر بچه چوپان طرفدار استقلال را مورد آزار و اذیت قرار میدهند در فضای مجازی منتشر شده و درخواست کمک از پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری این عاملان این بی اخلاقی و حرکت زشت را داشتند

 

فیلم کودک آزاری یک (پسر بچه چوپان) با تیم محبوبش استقلال /ماجرای شکنجه چوپان استقلالی

حرف تازه – از ساعاتی پیش فیلمی از یک شکنجه یک کودک که در بیابان چوپانی میکند و توسط سرنشینان یک خودرو در حال انتشار و دست به دست شدن است که باعث شد تا بازیکنان اسنقلال واکنش نشان دهند.

گفته شده که دو جوان که سرنشین یک خودرو هستند، سر کری خوانی این روز های فوتبال ایران که با شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تب و تاب زیادی پیدا کرده است با چاقو او با تیم محبوبش که استقلال است، تهدید می کنند.

مهدی قائدی به حمایت از این پسربچه استقلالی درآمده و در اینستاگرامش برای عاملان آزار نوجوان استقلالی پستی به اشتراک گذاشت و باید منتظر توئیت دیگر بازیکنان در حمایت این پسربچه باشیم.

در فیلم بالا، دیده میشود که راننده خودرو گوشهای او را می کشد و او را مجبور به گفتن جملاتی بر علیه تیم محبوبش که استقلال است می کنند.

انتشار این فیلم واکنش کاربران را به همراه داشته و در کانال های تلگرامی از مردم خواستند تا این فیلم دست به دست شود و از پلیس فتا نیز در خواست کردند تا عاملان این آزار و اذیت را شناسایی کنند و متخلفین را به سزای عملشان برساند.

 

3 دیدگاه در “فیلم کودک آزاری یک (پسر بچه چوپان) با تیم محبوبش استقلال

  1. جواد گفت:

    چرت حرف نزنید اینا باهم فامیلن و شوخی دارن،ورفت وآمده خانوادگی

  2. Alone گفت:

    حیون آشغالی مثه تورو باید بدن دست داعش سر به تنش نزاره
    این روزای بچه خودتم میبینیم
    تف …. تو رو خودت و اون …کثیف تر از خودت

  3. اهورا گفت:

    باعث شرمه که اینطور حیوانات روانی تو کشور زندگی میکنند ، لنگی

نظرات