ماجرای قتل و آزار جنسی کودک ۱۷ ماهه توسط پدرش در شهرری + جزئیات

15

قتل و آزار جنسی کودک ۱۷ ماهه توسط پدرش در شهرری تهران اتفاق افتاده و مادرش درخواست اشد مجازات برای شوهرش کرده است، جزئیات پرونده و ماجرای تجاوز و آزار جنسی و قتل ساناز ۱۷ ماهه توسط پدرش و ماجرای قتل ساناز ۱۷ ماهه‌ بخاطر آزار جنسی پدرش را در این بخش میخوانید.

ماجرای قتل و آزار جنسی کودک ۱۷ ماهه توسط پدرش در شهرری +آزار جنسی ساناز 17 ماهه

جزئیات آزار جنسی کودک ۱۷ ماهه توسط پدرش

به گزارش مجله حرف تازه؛ در جدیدترین خبرهای حوادث سال ۱۴۰۰ ماجرای تجاوز و آزاد جنسی به دختر ۱۷ ماهه ای که هنوز اندام جنسی او تشکیل نشده و به بلوغ نرسیده، یکی از وحشیانه ترین و ددمنشانه ترین جرائم، آن هم از طرف یک پدر است که باعث خشم کاربران و شنوندگان این خبر شده است

پرونده قتل نوزادی که به دست پدر خشن کشته شده است، در حالی در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی می‌شود که مادر مقتول برای همسرش درخواست اشد مجازات کرده است.

در اولین روزهای فروردین سال جاری زنی نوزاد دختر ۱۷ماهه‌اش را که به‌شدت بدحال بود به بیمارستان شهر ری تهران رساند و درخواست کمک کرد. این زن به پزشکان گفت دخترش را برای چند ساعتی پیش شوهرش گذاشته و وقتی برگشته متوجه شده که بچه حالش خوب نیست.

او توضیح داد: دخترم خیلی بی‌قرار بود، هر کاری کردم آرام نشد. بعد از چند ساعت تب شدیدی کرد و من او را به بیمارستان آوردم. وقتی پزشکان نوزاد ۱۷ ماهه را بررسی کردند متوجه حادثه وحشتناکی شدند.

آنها پی بردند کودک به طرز فجیعی مورد آزار قرار گرفته و دچار خون‌ریزی شدید داخلی شده است. پزشکان بیمارستان با توجه به این اطلاعات پلیس را خبر کردند.

حرف های دردناک مادر نوزاد ۱۷ ماهه درباره روز فاجعه

مادر نوزاد ۱۷ ماهه درباره این اتفاق شوم گفت: به ‌خاطر کار زیاد هیچ خریدی برای عید نکرده بودم. روز اول فروردین‌ماه تصمیم گرفتم بیرون بروم و کمی خرید کنم. دخترم ساناز را پیش پدرش گذاشتم و بیرون رفتم، چند ساعت بعد برگشتم و دیدم بچه خیلی بی‌قرار است. بعد متوجه شدم بچه تب کرده است و او را به بیمارستان رساندم.

او درباره اینکه چه کسی فرزندش را مورد آزار و اذیت قرار داده است، گفت: من نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده است، من بچه را پیش فرد غریبه‌ای نگذاشتم، دخترم پیش پدرش بود.

او گفت: من به جز ساناز پنج فرزند دیگر هم دارم. با همسرم آنها را بزرگ کردیم و من به همسرم اعتماد داشتم. اصلا فکر نمی‌کردم او چنین کاری بکند.

او پدر ساناز بود و من همیشه فکر می‌کردم باید به پدر کودکم اطمینان کنم. خودم را نمی‌بخشم که دخترم را پیش پدرش گذاشتم و با توجه به کاری که کرده است درخواست اشد مجازات را برای او دارم.

همچنین بخوانید: ماجرای قتل داماد کرمانشاهی توسط پدرزن با اسلحه شکاری + فیلم کامل

اعترافات پدر دختر ۱۷ ماهه

امین ۴۰ ساله پدر ساناز با توجه به حرف‌های همسرش بازجویی شد. او در ابتدا منکر همه چیز شد اما بعد مجبور به اعتراف شد و گفت: همسرم ساناز را به من سپرده بود، بچه داشت گریه می‌کرد و من نمی‌توانستم آرامش کنم. لباس‌هایش را درآوردم، فکر کردم شاید گرمش باشد، اما باز ساناز آرام نشد. بعد آن کارها را انجام دادم، البته فکر نمی‌کردم باعث مرگش شوم. من از این رفتارم بسیار پشیمان هستم و خودم را به خاطر این کار نمی‌بخشم.

او در پاسخ به این سؤال که آیا زمان حادثه در منزل تنها بود گفت: من پنج فرزند دیگر هم دارم اما آن روز بچه‌ها همراه مادرشان بودند و من و ساناز در خانه تنها بودیم. با اعترافات این مرد، همسرش به‌عنوان ولی‌دم کودک ۱۷ ماهه درخواست اشد مجازات برای همسرش را کرد.

آزار جنسی ساناز ۱۷ ماهه علت مرگ بود

پزشکی قانونی در گزارش خود به دادسرا اعلام کرد ساناز به دلیل خون‌ریزی داخلی و شدت جراحاتی که ناشی از کودک‌آزاری بی‌رحمانه و بسیار خشن بوده، جانش را از دست داده است. هفتم فروردین ماه دختر ۱۷ ماهه در بیمارستان جان سپرد و و رسیدگی به یکی از فجیع ترین پرونده های سال آغاز شد .

پرونده پزشکی او نشان می‌دهد تلاش زیادی برای نجات این کودک انجام شده اما نتیجه‌بخش نبوده است. با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست علیه متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. / شرق

15 دیدگاه در “ماجرای قتل و آزار جنسی کودک ۱۷ ماهه توسط پدرش در شهرری + جزئیات

  1. مم گفت:

    پدرش خودش قربانی تجاوز تو بچگی هس

  2. بهزاد گفت:
    8
    1

    خجالت هم خوب چیزیه تا کی پدر و برادر باید به دختر یا خواهرشون تجاوز کنند تا کی ادامه داره من اگر بجای کسی حکم صادر می‌کرد بودم اول عقیمش می کردم بعد دوباره اعدام تا درس عبرتی واسه اقایونی که نخوان اینجور بچه ی ۱۷ ماهه را آروم کنند باشه من خودم. خواهر دارم ولی هنوز مجردم همیشه خواهر عزیز بوده و اگر یک روز پدر شدم از دخترم مثل الماس محافظت میکنم و تا آخرش ازش حمایت میکنم دست از این بی غیرتی بر دارین تو خدا تا کجا می‌خواین پیش برین

  3. یه بنده خدا گفت:
    4
    1

    اخرش چی شد اعدام شد؟؟ ؟؟؟؟؟

  4. علی رضا گفت:
    3
    2

    این مشکل روانی داشته ادم سالم این کارو نمیکنه

  5. مبینا گفت:

    اسم این نامرد عوضی رو نباید گذاشت پدر
    پدر انسان بزرگیه اما این به اصطلاح مرد یک گرگ صفت عوضیه

  6. جامعه‌شناس گفت:
    2
    2

    این یک تراژدی اسفناک برای جامعه و زنگ‌خطر جدی است. فضای مجازی (ماهواره، اینترنت، فیلمها و محصولات مستهجن و…) انسان‌های سالم رو به حیوانات وحشی بدل کرده. وقتی آدمی با ۵ بچه بزرگتر به بچه نوزاد خودش رحم نمیکنه، یعنی از اول اینطور نبوده و سالهای اخیر چنین موجودی شده.

  7. خدیجه گفت:

    اعدام با شدیدترین صورت ممکن در ملع علم کمترین مجازات برای این حیوان صفت است کلمه حیوان هم برا این کثافت زیادیه

  8. فریبا حاتمی گفت:

    واژه پدر مناسب هر کسی نیست واقعاً متأسفم 😢😢

  9. فتانه گفت:

    خدارو شکر که دور و بر من از این پدرا نیست
    بیچاره این بچه معصوم

  10. Farid گفت:

    این مرتیکه کثافت لجن نه تنها باعث شرمساری خانواده شه بلکه باعث خجالت یه ملته اینو باید سنگسارش کرد

  11. سعید گفت:

    داعشی ایرانی به این میگن

  12. مهتاب گفت:

    قلبم درد گرفت😔

  13. Kosar گفت:

    باید چنین آدمی و حتما اعدام کرد واقعا ک😠

  14. .... گفت:

    قلبم از جاش کنده شد

  15. پرنیان گفت:
    4
    1

    این پدرنیست و یک فاسد است ، باید حکم اعدام برای این مفسد فی الارض اجرا بشه

نظرات