ماجرای قتل داماد کرمانشاهی توسط پدرزن با اسلحه شکاری + فیلم کامل

0

قتل داماد توسط پدرزن در کرمانشاه با اسلحه شکاری و فیلم (قتل داماد کرمانشاهی) توسط پدرزن در کرمانشاه به ضرب گلوله و فیلم لحظه کشتن داماد توسط (برادر زن در کرمانشاه) و علت اختلاف و ماجرای را در این صفحه میینید.

ماجرای قتل داماد کرمانشاهی توسط پدرزن با اسلحه + فیلم قتل داماد توسط برادر زن در کرمانشاه

فیلم قتل داماد کرمانشاهی توسط پدرزن با اسلحه شکاری

روز گذشته داماد خانواده کرمانشاهی توسط پدرزنش و برادرزنش خود با اسلحه شکاری به طرز فجیعی کشته شد که در فیلم زیر لحظه تیراندازی و شلیک را میبینید. (هشدار حاوی صحنه های دلخراش است)

در کرمانشاه پدری با شلیک اسلحه دامادشان را در روز روشن کشت. علت این اقدام مشکل و اختلاف خانوادگی عنوان شده است.

البته در برخی رسانه ها گفته شده که تیراندازی توسط پدر زن صورت گرفته و برخی رسانه ها نیز گفتند که شلیک کننده اسلحه برادر زن بوده که حالا فراری است.

فیلم قتل داماد توسط برادر زن در کرمانشاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشته شدن جوانی به دست پدر زن و برادر زن در شهر کرمانشاه و در پی اختلافات خانوادگی خبر داد.

رکنا نوشت: سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: به دنبال یک مورد تیراندازی منجر به فوت در شهرک پردیس کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری با حضور در محل به بررسی صحنه حادثه پرداخته و مشخص شد مقتول با اصابت چند گلوله به قتل رسیده است.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می داد که این حادثه در نزدیکی محل سکونت پدر همسر مقتول رخ داده و این فرد از چندی قبل با همسرش دچار اختلاف شده است.
معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: با بدست آمدن این اطلاعات، ماموران خانواده همسر مقتول را تحت بازجویی قرار دادند که عنوان کردند این تیراندازی توسط پسر خانواده صورت گرفته و سپس برادر زن فراری شده است.

همچنین بخوانید: نتیجه کالبد شکافی جسد آزاده نامداری از سوی پزشکی قانونی اعلام شد + جزئیات کامل

شناسایی متهم

وی یادآور شد: با شناسایی متهم به قتل ، کارهای اطلاعاتی کاراگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی مخفیگاه این فرد آغاز و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

 

نظرات