همسر علیرضا واحدی نیکبخت (همسر نیکبخت واحدی) کیست؟ +عکس

0

همسر علیرضا واحدی نیکبخت (همسر نیکبخت واحدی) کیست؟ +عکس

“همسر علیرضا واحدی نیکبخت”، (همسر نیکبخت واحدی) کیست؟ +عکس های جدید و حذاب همسر جدید علیرضا نیکبخت واحدی در اینستاگرام و شغل و سوابق و اسم و بیوگرافی همسرش را در این صفحه میخوانید.

همسر علیرضا واحدی نیکبخت (همسر نیکبخت واحدی) کیست؟ +عکس

مجله حرف تازه؛ علیرضا نیکبخت واحدی بعد از جدایی و طلاق جنجالی از همسر اولش ، در سال ۱۳۹۹ مجددا ازدواج کرد و همسرش نیز ارایشگر می باشد و در حرفه آرایشگری و گریم فعالیت دارد.

اوبه تازگی در صفحه اینستاگرامس عکسی دو نفره و عاشقانه با همسرش منتشر کرده که در این صفحه برای شما منتشر کردیم.

خبر ازدواج وی با شرایط کرونا جنجالی شد، اما بعدا توضیح داد که با پروتکل های بهداشتی کرونا این مراسم برگزار شده است.

فیلمی نیز از مراسم رقص با همسرش لو رفت که در این باره گفته: از فوتبال که خیری ندیدیم و هیچ فوتبالی در مراسم نبود. البته چند رفیق خیلی خوب فوتبالی دارم که یا شرایط آمدن نداشتند یا تهران نبودند.
خودم هم دیدم، ولی نمی‌دانم کار کدام‌یک از رفقا بوده است. حدود ۶۰، ۷۰ نفر به مراسم تولد همسرم دعوت کرده بودم و هر کس هم این کار را کرده می‌بخشم، چون کار خلافی که نکرده‌ام و مهم نیست که فیلمی بیرون رفته یا نرفته. من دیدم ۲۰ نفر از دوستان دارند با موبایل‌شان فیلم می‌گیرند، اما از نظرم اشکالی نداشت.

بیوگرافی و عکس های همسر دوم واحدی نیکبخت

همچنین ببیند: ماجرای لو رفتن فیلم عروسی علیرضا نیکبخت واحدی

شغل همسر

همسرجدید نیکبخت واحدی ارایشگر می باشد و در حرفه آرایشگری و گریم فعالیت دارد و خودش نیز مدرسه فوتبال دارد که فعلاً به خاطر کرونا تعطیل است.

لازم به ذکر است وی یک بار قبلا ازدواج کرده و بعد از سه سال از او جدا شده که از طریق فیسبوک با این خانم آشنا شده که گفته این ازدواج باعث ضررهای مالی زیادی برایم شد .

همسر علیرضا واحدی نیکبخت (همسر نیکبخت واحدی) کیست؟ + بیوگرافی

ازدواج نیكبخت واحدی از خبرسازترین ازدواج های بازیکنان فوتبال بود که بعد از مدتی نامزدی با هم ازدواج کردند، اما این ازدواج بعدا به جدایی و خبرهای جنجالی درباره طلاق تبدیل شد

گفتنی است نیکبخت در ۹ تیر ۱۳۵۹ در مشهد به دنیا آمده و بازیکن سابق فوتبال و مربی امروز فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک چپ بازی میکرد.

او خانواده پرجمعیت دارد. یک برادر،۳ خواهر،۳ عمو،۴ عمه،۴ خاله و۳ دایی فامیل بزرگی بود و پر از رفت و آمد. در دوران کودکی آرزو داشت دکتر شود.

نظرات