بازیگر نقش جمال در سریال یاور کیست+بیوگرافی و عکس

0

بیوگرافی محمد حاتمی بازیگر (نقش جمال) در سریال یاور است با بیوگرافی و اینستاگرام و سوابق هنری محمد حاتمی بازیگر نقش جمال در (سریال یاور) آشنا شوید.

بازیگر نقش جمال در سریال یاور کیست بیوگرافی و عکس شخصی

محمد حاتمی بازیگر نقش جمال در سریال یاور کیست

مجله حرف تازه؛ سریال یاور از شبکه سه در حال پخش است و بازیگر نقش (جمال) نظر مخاطبان را جلب کرده در ادامه با یکی از بازیگران اصلی و کلیدی سریال یاور یعنی محمد حاتمی آشنا شوید.

محمد حاتمی، متولد ۲۰ اسفند ۱۳۴۰، بازیگر سینما ، تئاتر ، تلویزیون، دارای مدرک دانشگاهی کارگردانی و بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

سوابق هنری

از سال ۱۳۶۸ تاکنون در عرصه سینما و تلویزیون و تئاتر فعالیت دارد و علاوه بر بازیگری در تئاتر، تلویزیون و سینما، به عنوان مدیر برنامه‌ریزی و کارگردانی تئاتر مشغول است.

بازیگری را از سال ۱۳۵۴ از کانون پرورش فکری و نوجوانان آغاز کرد، اما بطور حرفه ای از سال ۱۳۶۸ تاکنون در عرصه سینما و تلویزیون و تئاتر فعالیت دارد و علاوه بر بازیگری در تئاتر، تلویزیون و سینما، به عنوان مدیر برنامه‌ریزی و کارگردانی تئاتر مشغول است.

بازیگر نقش جمال در سریال یاور کیست+بیوگرافی و عکس

وضعیت ازدواج و همسر و فرزندان محمد حاتمی

محمد حاتمی متاهل است و دارای دو فرزند به نام های علی و پوریا می باشد که اکنون در سن نوجوانی هستند. تاکنون عکسی از همسرش منتشر نشده است.

این بازیگر نیز مانند دیگران چهره ها در اینستاگرام پیج دارد و آیدی صحفح شخصی وی در اینستاگرام mohamadhatami_official می باشد

او تاکنون در فیلم ها و سریال هایی چون: ترانه مادری، دلنوازان و خانه بی پرنده و حلقه سبز ، یاور و … بازی کرده است.

حاتمی دوراه های پانتومیم زیر نظر «آدام داریوس» در سال ۱۳۶۵ گذرانده و سابقه تدریس پانتومیم در چند آموزشگاه بازیگری از ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۲
و تدریس در مؤسسه آزاد سینمایی اردیبهشت اصفهان و همچنین تدریس در مؤسسه آزاد سینمایی ایران در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی بازیگر نقش جمال در سریال یاور

همچنین ببینید: بازیگر نقش محسن در سریال یاور کیست+بیوگرافی

بیوگرافی بازیگر نقش جمال در سریال یاور

محمد حاتمی در نقش جمال نپسر یاور با بازی داریوش ارجمند و پدر محسن و همسر نسرین با بازی شبنم فرشادجو در کنار بازیگرانی چون: زهرا سعیدی، مهوش افشارپناه در نقش مریم، علیرضا باقری و فقیهه سلطانی در نقش پریوش، محمد رشنو در نقش آصف، مزدک رستمی، شیوا خنیاگر، دریا مقبلی در نقش غزل ، فروغ قجابگلی، بهزاد خرازی، رسول توکلی، محسن افشار، علی میلانی، مهری امیرحسینی، با هنرمندی اسماعیل محرابی در نقش شامیز، پرویز فلاحی پور… ایفای نقش میکند

گفتنی است که سریال یاور ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود و ۹:۵۵ و ۱۵:۴۰ روز بعد بازپخش می‌شود.

نظرات