بیوگرافی محمد رشنو بازیگر سریال یاور کیست +‌عکس های جدید بزرگسالی و اینستاگرام

5

بیوگرافی محمد رشنو بازیگر و سریال یاور کیست +‌عکس های جدید بزرگسالی و اینستاگرام

محمد رشنو بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد سوم شهریور ۱۳۷۸ در تهران می باشد. او با بازی در فیلم ۲۳ نفر و سریال بوم و بانو به شهرت رسید. در ادامه بیوگرافی و عکس های محمد رشنو بازیگر و پیج اینستاگرام و عکس های با کیفیت شخصی و فیلم ها و سریال ها و خانواده و سن و اصالت و محل تولد و زندگی محمد رشنو و همسرش را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی محمد رشنو بازیگر و همسرش + زندگینامه و عکس های محمد رشنو و اینستاگرام

 

بیوگرافی محمد رشنو بازیگر

محمد رشنو متولد ۳ شهریور ۱۳۷۸ در کرج تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. او بازیگر جوان البرزی و ساکن کرج می باشد و از بازیگران جوان و تازه کار تئاتر ، سینما و تلویزیون است که بازی در دو اثر مهم به نام های فیلم ۲۳ نفر و سریال بوم و بانو در نقش یوسف در کارنامه او میدرخشد.

بیوگرافی محمد رشنو بازیگر سریال یاور کیست +‌عکس های جدید بزرگسالی و اینستاگرام

سوابق بازیگری

رشنو از پنج سال پیش بطور حرفه ای کار بازیگری را با تئاتر شروع کرده با درخشش در ایفای نقش در تئاتر؛ موفق به کسب جایزه جشنواره مقاومت شده است و با فیلم ۲۳ نفر نیز در جشنواره فجر و جشنواره های مختلف حضور داشته است.

وی در فیلم ۲۳ نفر یکی از بازیگران اصلی این فیلم بود که در زمینه اسارت ۲۳ رزمنده دفاع مقدس در سال ۶۱ بر اساس روایت کتاب ۲۳ نفر به کارگردانی مهدی جعفری بود که توسط آرش حسن پور به عوامل فیلم معرفی شد.

زندگینامه محمد رشنو بازیگر و همسرش

بازیگر فیلم ۲۳ نفر

او در فیلم ۲۳ نفر یکی از بازیگران اصلی این فیلم بود که در زمینه اسارت ۲۳ رزمنده دفاع مقدس در سال ۶۱ بر اساس روایت کتاب ۲۳ نفر به کارگردانی مهدی جعفری بود که توسط آرش حسن پور به عوامل فیلم معرفی شد.
رشنو اولین تجربه حضور خود را در سینما با این فیلم کسب کرد و از آرزوهایش این است که تا آخر عمر در سینما بماند و به بازیگری ادامه دهد.

زندگینامه و عکس های محمد رشنو اینستاگرام
بازی در سریال بوم و بانو

محمد رشنو، بازیگر البرزی،  در جدیدترین اثر خود در سال ۹۹ در سریال بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین کوب و نویسندگی شعله شریعتی در نقش یوسف حضور دارد و بسیار نظر مخاطبان را به بازی بی نقص و روان و درخشان خود جلب کرده است.او در این سریال یوسف پسر نعمت با بازی علی میلانی را عهده دار است

عکس و بیوگرافی محمد رشنو بازیگر و همسرش کیست +‌عکس های جدید بزرگسالی و اینستاگرام

بازی در سریال یاور

او به تازگی در سریال یاور بازی کرده است. عاصف دوست محسن با بازی ارسلان قاسمی هم دانشگاهی است و پدران این دو با هم مشکل قدیمی دارند و حالا او نیز عاشق دختری به نام غزل با بازی دریا مقبلی شده

بیوگرافی و عکس های محمد رشنو بازیگر سریال یاور

فیلم ها و سریال های محمد رشنو

• فیلم سه کام حبس (۱۳۹۸)

• فیلم اورکا(۱۳۹۸)

• فیلم ۲۳ نفر (۱۳۹۷)

اینستاگرام و عکس های جدید

پیج شخصی و اینستاگرام محمد رشنو با آیدی Mohammadrashno فعال است.

محمد رشنو بازیگر کیست

اینستاگرام محمد رشنو بازیگر

5 دیدگاه در “بیوگرافی محمد رشنو بازیگر سریال یاور کیست +‌عکس های جدید بزرگسالی و اینستاگرام

  1. خانم سنچولیم گفت:

    سلام آقای رشنو واقعا فیلم تون عالیه منم بازیگر میشم انشالا. دعا کنید واسم بهتر بازی کنم ممنونم دوره بگذرونم تابستان . دعا کنید بهتر بازی کنم.

  2. رعنا گفت:

    خیلی doseton daram خیلی

  3. شاهین گفت:

    سلام اقای رشنو من بازی شمارو توو فیلم ۲۳ نفر خیلی دوست دارم
    عالی هستی

  4. مجیدی گفت:

    پیج اینستاگرامشون
    _Mohammadrashno
    هستش

  5. محمد گفت:
    2
    5

    سلام نشان دادن عکس زن در حالی که حجابش کامل نیست خوب نیست

نظرات