ماجرای کلیپ ساختگی سیلی زدن و هتک حرمت روحانی کیاشهری + فیلم

0

کلیپ و فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن یک جوان به یک روحانی در کیاشهر سیلی میزند که مشخص شد این فیلم ساختگی بوده و برای خودنمایی در فضای مجازی این کلیپ را ساختند. فیلم سیلی زدن و (هتک حرمت روحانی کیاشهری) توسط یک جوان در در کیاشهر باعث شد تا پلیس به ماجرای هتک حرمت یک روحانی ورود کند. ادامه جزئیات هتک حرمت به یک روحانی و سیلی زدن و محل و مکان فیلم خیابان پاسداران تهران و دستگیری چهار نفر مرتبط با این کلیپ را مشاهده میکنید.

ماجرای سیلی زدن و هتک حرمت روحانی کیاشهری + فیلم

فیلم سیلی زدن و هتک حرمت روحانی کیاشهر

در شبکه های اجتماعی کلیپی منتشر شده که نشان میدهد یک پسر جوان به یک روحانی که سید است توهین میکند و با الفاظ زشت با او صحبت میکند و بعد با عصبانیت به او سیلی میزند.

در این فیلم دیده میشود که یک روحانی در حال عبور از خیابان فرعی است که به یک جوان که در همان خیابان ایستاده سلام میکند و او نیز میگکوید چه سلامی چه علیکی ، زندگی مارو ریختید به هم ، هر جوونی ور که میبینید، اودمه پارک داره گل میکشه ، بعد این روحانی میگوید که چرا سرکار نمیروی و مگه کار نداری؟ این جوان نیز میگوید نه نداریم، چه زندگی داریم ما و …. بعد جلو میرود و هتک حرمت میکند.

کلیپ ساختگی سیلی زدن به یک آخوند

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام خبر بازداشت افرادی که با انتشار یک کلیپ ساختگی، توهین و تعرض به یک روحانی را به تصویر کشیده بودند، عنوان کرد: حدود ساعت ۱۸ روز جمعه پنج پسر جوان حدوداً ۲۲ تا ۲۳ ساله در منطقه پاسداران، خیابان بوستان ششم، اقدام به تهیه کلیپی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در کلیپ مذکور، یکی از این پسران جوان ضمن بی‌احترامی به یک روحانی معمم، زیر گوش وی زده بود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انتشار این کلیپ، عوامل پلیس پیشگیری به سرعت، نسبت به شناسایی افرادی که در نشر و بازنشر کلیپ مذکور دخیل بودند، اقدام کردند.

وی ادامه داد: صبح امروز چهار نفر از افرادی که در انتشار و بازنشر این کلیپ در فضای مجازی نقش داشتند، بازداشت شده و به کلانتری ۱۰۲ پاسداران منتقل شدند.

موقوفه‌ای بیان کرد: اقدامات بعدی درباره شناسایی دو نفر دیگر که از بازیگران این کلیپ بودند، ادامه یافت که در بررسی‌ها مشخص شد، پسری جوان حدوداً ۲۲ ساله و مردی حدوداً ۵۰ ساله در کلیپ مذکور بازی کرده‌اند و این کلیپ ساختگی است.

رئیس پلیس پیشگیری فاتب عنوان کرد: این دو نفر پدر و پسر بودند و با بررسی بیشتر مشخص شد صرفاً به لحاظ ماجراجویی و خودنمایی اقدام به ضبط این کلیپ کرده‌اند.

به گفته این مقام انتظامی، در نهایت این دو نفر نیز ساعت ۱۸ امروز توسط پلیسهای تخصصی در شهرستان پرند بازداشت شده و پرونده آنها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی منعکس شد.

دستگیری عامل هتک حرمت روحانی کیاشهر

در همین رابطه فرمانده انتظامی گیلان گفت: دیروز در بندر کیاشهر جوانی ۲۴ ساله که به علت مصرف مواد مخدر صنعتی حالت طبیعی نیز نداشت در اقدامی نامتوازن به یک روحانی هتک حرمت کرد و بلافاصله اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار مأموران پلیس شهرستان آستانه اشرفیه قرار گرفت که با اقدامات فنی و تلاش‌های صورت گرفته سرانجام ظهر امروز متهم شناسایی و دستگیر شد.
پلیس با عوامل ایجاد مزاحمت برای شهروندان در هر لباس و موقعیتی برخورد جدی می‎کند و در همین راستا این فرد هتاک امروز دستگیر شد و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری عامل هتک حرمت یکی از روحانیون در بندر کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه ظرف مدت کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و گفت: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به پیامدهای سوء ذهنی و رفتاری مصرف مواد مخدر در ارتکاب رفتارهای ناهنجار گفت: ایجاد مزاحمت و سلب آسایش شهروندان، خط قرمز نیروی انتظامی است و همانگونه که بارها بر آن تأکید شده پلیس در برخورد قاطع با چنین رفتارهای ناشایستی هرگز کوتاه نخواهد آمد.

ملکی از ابراز ندامت و پشیمانی متهم این پرونده خبر داد و افزود: پس از دستگیری متهم در جریان شناسایی وی توسط روحانی یادشده، از اقدام ناشایست و غیرانسانی خود ابراز ندامت کرده و دلیل ارتکاب این عمل را نداشتن حالت روحی مناسب به دلیل مصرف مواد مخدر برشمرده است.

وی بر حفظ کرامت و آبروی تمامی شهروندان تأکید کرد و گفت: متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است.

شهر محل فیلم سیلی خوردن یک روحانی

خبرگزاری فارس: فیلم سیلی‌خوردن یک روحانی از یک جوان عصبانی که در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شده، به آن‌چه «هتک حرمت امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه گیلان» خوانده، ربطی ندارد و به شهر دیگر مربوط است.

فارس نوشته ماجرای آستانه‌اشرفیه از این قرار بود که احمد طبیبی امام‌جمعه این شهر برای خرید به یک میوه‌فروشی می‌رود که یک جوان عمامه‌اش را برمی‌دارد و فرار می‌کند و کمی بعد پلیس این جوان را بازداشت می‌کند و فرمانده پلیس گیلان هم در این‌باره مصاحبه‌ای داشته.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه گفته چون این جوان مواد مخدر مصرف کرده‌بود و از خانواده‌های متدین شهر بوده، او را بخشیده اما نمی‌داند دادستان از جنبه عمومی جرم با او چه می‌کند.

نظرات