بیوگرافی و عکس های رضا ضراب تاجر ایرانی و خانواده اش | همسر سابق ابرو گوندش

0

بیوگرافی و عکس های رضا ضراب تاجر ایرانی و خانواده اش | همسر سابق ابرو گوندش

“رضا ضراب″، تاجر و بازرگان و سرمایه دار معروف ایرانی در ترکیه متولد ۱۳۶۲ در تبریز فرزند حسین ضراب است. با بیوگرافی شخصی و سوابق و زمینه فعالیت و شغل و منبع درآمد و ثروت و همه ازدواج ها و همسر سابقش ابرو گونش خواننده ترکیه ای را در این بخش میخوانید.

بیوگرافی رضا ضراب تاجر ایرانی و پدرش حسین ضراب +ماجرای خیانت به ابرو و طلاق

بیوگرافی رضا ضراب تاجر و بیزینس من

رضا ضراب یا رضا صراف ( ۲۲ شهریور ۱۳۶۲ در تبریز)، او بازرگان و تاجر ایرانی مقیم ترکیه است که دارا تابعیت ایران، ترکیه، جمهوری آذربایجان و گذرنامه مقدونیه‌ای می باشد و در حال حاضر به جرم پولشویی در آمریکا زندگی میکند.

او همسر ابرو گوندش خواننده معروف ترکیه ای است.

خانواده و زندگی شخصی

رضا ضراب در خانواده تبریزی و اصالتا ترک در سال ۱۳۶۲ در تبریز به دنیا آمده و پدرش حسین ضراب تاجر موفق در ترکیه بود که حالا ساکن دبی است.

با وجود مهاجرت پدرش به دبی، ترجیح داد در کشور ترکیه بماند و بعدها تصمیم گرفت در کنار تحصیل به رسیدگی به کارهای تجاری پدرش مشغول باشد.

خانواده ضراب علاوه بر ایران در ۳ کشور جمهوری آذربایجان، ترکیه، و امارات متحده عربی فعالیت‌های اقتصادی دارند و در زمینه‌های گوناگون بازرگانی و صنعتی همچون صادرات و واردات طلا و گوهرسنگ، جابجایی ارز، کشتی‌سازی، فولاد و… کار می‌کنند.

زندگینامه رضا ضراب تاجر و سرمایه دار ایرانی

سوابق و زمینه فعالیت کاری

ضراب با وجود اینکه سن زیادی ندارد و متولد دهه شصت است، اما یکی از تاجران موفق و سرمایه داران پولدار ایرانی الاصل در ترکیه است که ثروت و دارایی خالصش ▲ ۸۷ میلیون دلار تخمین زده شده است.

همسر رضا ضراب کیست

او سال ها پیش با ابرو گوندش خواننده ترکیه ای ازدواج کرده و یک دختر به نام آلارا ضراب دارد.

این زوج در حال حاضر در آستانه جدایی و طلاق قرار دارند.

بیوگرافی و عکس های رضا ضراب تاجر ایرانی و خانواده اش | همسر سابق ابرو گوندش

همه اتهامات و پرونده های فساد اقتصادی رضا ضراب

رضا ضراب در سال ۲۰۱۳ به اتهام فساد اقتصادی در کشور ترکیه به مدت دو ماه بازداشت شد و نهایتاً در دادگاه تبرئه شد.

در مارس ۲۰۱۶ در شهر میامی در ایالت فلوریدای آمریکا با اتهامات فساد اقتصادی و نقض قوانین آمریکا درباره تحریم‌ها علیه ایران و دور زدن تحریم ها بازداشت شد و تا ژوئیه ۲۰۱۹ در آمریکا زندانی بود.

همچنین درباره دادگاه رضا ضراب در آمریکا بخوانید.

همکاری با بابک زنجانی

رضا ضراب همکاری‌های اقتصادی گسترده با شرکت سورینت متعلق به بابک زنجانی داشته‌است. ضراب در اعتراف های خود بابک زنجانی میلیاردر ایرانی را رئیس خود معرفی کرد. زنجانی نیز این موضوع را تکذیب کرد.

اوج شهرت و موفقیت رضا ضراب

او کارش را با کارهای تجاری پدرش شروع کرد و زیر سایه نام پدر، برای خود شهرت و اسم و رسمی برای خود دست و پا کرد و به‌مرور زمان پا به عرصهٔ تجارت‌های دیگر نیز گذاشت. وی به دلیل استفاده از عنوان فرزندی حسین ضراب (پدرش) و هم به‌واسطه آشنایی با دوستان و آشنایان پدرش در طول سال‌ها کار، به‌طور نسبی برای خود نام و شهرت زیادی کسب کرد.

بیوگرافی رضا ضراب تاجر ایرانی و همسر سابقش ابرو گوندش + زندگینامه

حسین ضراب پدر رضا ضراب

حسین ضراب، پدر رضا ضراب تاجر موفق ایرانی دارای چند شرکت تجاری است که به ترکیه و دبی مهاجرت کرده و پس از بازگشت به ایران فعالیت‌های خود را با تأسیس کارخانه‌چای فولاد ادامه داد.

حسین ضراب ابتدا در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش را به ثبت رساند. این کارخانه در ۱۸ مهر ۱۳۹۱ به بهره‌برداری رسید.

رضا ضراب با توجه به داشتن مستغلات فراوان در چند نقطه از جهان و دارا بودن صرافی بزرگی در امارات متحده عربی جای خود را در میان بازرگانان و تجار به‌عنوان جوانی متمول، پولدار به شهرت رسید.

روابط عاشقانه با گونل زینالوا

رضا صراف قبل از ازدواج با ابرو گوندش خوانندهٔ پرآوازه ترکیه‌ای، از گونل زینالوا یکی دیگر از خواننده‌های مطرح آن روزهای ترکیه در سال ۲۰۰۳ خواستگاری کرده و پاسخ مثبت گرفت.

اما بعد از ۵ سال در سال ۲۰۰۸ در اقدامی بحث‌برانگیز به‌طور ناگهانی از گونل جدا شد.

او پنج ماه بعد از جدایی از گونل در سال ۲۰۰۹ رسماً اعلام کرد که پس از مدت‌ها که با ابرو گوندش رابطه داشته و حالا قصد ازدواج با او را دارد.

در فوریه ۲۰۱۰ مطبوعات ترکیه اعلام کردند که ابرو گوندش یک خوانندهٔ سرشناس و نام آشنا، با یک بازرگان سرشناس ایرانی‌الاصل اهل تبریز و دارای تابعیت دوگانه جمهوری آذربایجان و ترکیه به نام «رضا ضراب» ازدواج کرده و حاصل ازدواج این دو، یک دختر است.

ماجرای طلاق ابرو گوندش

ثروت و دارایی رضا ضراب

رضا صراف را یک بازرگان کاردان در زمینه نفت خام و طلا می‌دانند. او در ترکیه مالک هلدینگ رویال است و بواسطه فعالیت‌های اقتصادی خود در ترکیه، شخصی شناخته شده است

دولت آمریکا می‌گوید که ضراب سالانه ۱۱ میلیارد دلار آمریکا از کسب و کارهایش درآمد دارد و دارایی‌های او شامل ۲۰ ملک، شش اسب، ۱۷ خودرو مجلل، هفت قایق تفریحی، یک هواپیمای شخصی و بیش از ۱۰ میلیون دلار آثار هنری و قایق تفریحی به طول بیش از یک زمین فوتبال با سه زیردریایی و …می باشد.

بیوگرافی رضا ضراب تاجر ایرانی و پدرش حسین ضراب + خانواده و ثروت و دارایی رضا ضراب

ماجرای خیانت رضا ضراب به همسرش ابرو با حادثه

در جدیدترین اخباری از جدایی و دادخواست طلاق ابرو از رضا ضراب گزارش شده ، حاکب از این است که رضا ضراب با حادثه خواننده معروف ترکیه به همسرش ابرو خیانت کرده است.

به همین علت ابرو، دادخواست طلاق از شوهرش رضا ضراب را به دادگاه ارجاع داده است.

گوندش در دادخواست خود اشاره کرده که در طول ۱۱ سال ازدواج، ضراب به کرات با زنان دیگر رابطه داشته و او نام حادثه خواننده مشهور ترکیه و همکار گوندش در مسابقه صدای ترکیه را در دادخواست برده است

او اشاره کرده که حادثه بارها برای دیدار با ضراب به آمریکا و میامی سفر کرده و حتی لباس‌های گران‌قیمتی که در آخرین ویدئوکلیپ خود پوشیده نیز هدیه ضراب بوده است.

ماجرای خیانت رضا ضراب به همسرش ابرو با حادثه

رضا ضراب الان کجاست

ضراب به دلیل پرونده پولشویی نمی‌تواند به ترکیه بیاید و در آمریکا به سر می‌برد.

ابرو گوندش همسر سابق رضا ضراب کیست

اِبرو گوندش (۲۲ زاده اکتبر سال ۱۹۷۴،استانبول) خواننده اهل ترکیه است که تا کنون چهار ازدواج کرده و جدا شده است. آخرین شوهرش رضا ضراب تاجر ایرانی بوده اکه از او یک دختر است.

او برای اولین بار ازدواج ابرو در سن ۱۶سالگی با حمدی وارد در سال ۱۹۹۰ ازدواج کرد که ۶ ماه بعد به طلاق ختم شد.

این خواننده پر طرفدار ترک در سال ۱۹۹۵ با سردار اورتاچ خواننده سرشناس ترک آشنا شد و تا سال ۲۰۰۰ این دو نامزد بودند اما این رابطه هیچگاه به ازدواج ختم نشد.

ابرو گوندش پس از طلاق با یک وکیل دادگستری به نام عمر دوراک در سال ۲۰۰۲ ازدواج کرد، اما ازدواج همزمان با سکته مغزی ابرو بود که باعث شد از فعالیت هنری کناره گیری کند و پس از بهبودی از این وکیل جدا می شود.

همسر سوم ابرو؛ عثمان تارکر از هنرمندان کشور ترکیه است که در سال ۲۰۰۵ با هم ازدواج کردند و پس از هشت ماه جدا شدند.

ابرو برای بار چهارم سر سفره عقد نشست و سن ۳۶ سالگی با رضا ضراب با وجود ۱۵ سال فاصله سنی ازدواج کرد و یک دختر به نام آلا دارند.

ازدواج چهارم این خواننده ترکیه ای مدت بیشتری دوام اورد، اما در نهایت به دلیل خیانت همسرش به او و رابطه با زنان دیگر به جدایی ختم شد.

نظرات