بازیگر نقش شیوا در سریال بچه مهندس ۴ کیست+بیوگرافی

0

بازیگر نقش شیوا در (سریال بچه مهندس ۴) کیست بیوگرافی سیما خضرآبادی بازیگر (نقش شیوا) در سریال بچه مهندس ۴ با عکس ها و سوابق هنری و اینستاگرام  وی را در این بخش میخوانید.

بازیگر نقش شیوا در سریال بچه مهندس 4 کیست+بیوگرافی و عکس های اینستاگرام

بیوگرافی سیما خضرآبادی بازیگر نقش شیوا در سریال بچه مهندس ۴

مجله حرف تازه – سریال بچه مهندس ۴ از اول ماه رمضان ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما در حال پخش است و سیما خضرآبادی یکی از بازیگران جدیدی است که به فصل چهارم بچه مهندس پیوسته و در نقش شیوا موحد دوست مرضیه با بازی مهشید جوادی ایفای نقش میکند.
برای آشنایی و معرفی بیشتر با سیما خضرآبادی و بیوگرافی و عکس های جدید و شخصی او خانوادگی و فیلم ها و سریال های او با ما در ادامه همراه باشید.

سیما خضرآبادی، متولد ۱۱ فروردین ماه سال ۱۳۶۸ در تهران و فارغ التحصیل رشته بازیگری می باشد.

آغاز فعالیت های هنری

خضر آبادی اولین کار خود را با سریال ایستگاه آخر منوچهر عسگری نسب آغاز کرد و در سینمایی کودک و فرشته در نقش لیلا بسیار خوب درخشید و بلافاصله در سریال وضعیت سفید حمید نعمت‌الله دیده شد.

بعد از آن در فیلم سینمایی «من و زیبا» به کارگردانی فریدون حسن پور در کنار پرویز پرستویی و شهاب حسینی ایفای نقش کرد و همچنین در سریال‌های «چک برگشتی» و «هفت سین» هم یکی از نقش‌های اصلی را بازی کرد. سریال حانیه به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری و بازی هنرمندانی چون جعفر دهقان، الهام چرخنده، رزیتا غفاری، میرطاهر مظلومی، حسن علیپور و امید عشیری و سریال علی البدل دیگر کارهای هنری این بازیگر است.

بازیگر نقش شیوا در سریال بچه مهندس 4 کیست+بیوگرافی و عکس های اینستاگرام

ازدواج و همسرش

این بازیگر در سال ۹۶ ازدواج کرده و متاهل است و عکس های ازدواج و عروسی و سالگرد ازدواجش را نیز در اینستاگرامش منتشر کرده است.

او همچنین مدل عروس و مدل تبلیغاتی است و با برندهای خاصی همکاری میکند.

بیوگرافی بازیگر نقش شیوا در بچه مهندس ۴

سیما خضرآبادی در بچه مهندس چهار در نقش شیوا موحد دوست مرضیه که به دانشگاهی که مرضیه در آن درس میخواند مهمان میشود و اتفاقات و وقایعی برای آنها رخ میدهد که در ادامه داستان سریال در قسمت های آتی خواهید دید.

او در این سریال در کنار بازیگران دیگری چون: محمدرضا رهبر در نقش جواد جوادی ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان بابای مرضیه، مهشید جوادی در نقش مرضیه، سهند جاهدی در نقش بهروز ، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی در نقش مال خر، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی و … حضور دارد.

همچنین ببینید: محمدرضا رهبری بازیگر نقش جواد جوادی در بچه مهندس ۴ + بیوگرافی و عکس 

گفتنی است بچه مهندس از روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ همزمان با شروع ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش میگردد. همچنین سریال نیز در روز‌های پنجشنبه و جمعه نیز پخش میگردد.

بازپخش و تکرار فصل چهارم این سریال روز بعد در سه نوبت ساعت‌های ۱۲:۳۰ بامداد / ۹:۳۰ صبح / ۱۶ ظهر نیز پخش میگردد.

عکس های جدید سیما خضرآبادی و همسرش سهیل

سوابق کاری سیما خضرآبادی

سینمایی

کودک و فرشته
من و زیبا
ترمینال غرب

سریال‌

علی‌البدل (۱۳۹۶)
آسپرین (۱۳۹۵)
رخنه (مجموعه تلویزیونی) (۱۳۹۲)
حانیه (۱۳۹۳)[۲]
جاده چالوس (۱۳۹۳)
ایستگاه آخر (۱۳۹۰)
وضعیت سفید
چک برگشتی
هفت سین
بازی نقاب ها

بازیگر نقش شیوا در سریال بچه مهندس 4 کیست اینستاگرام و بیوگرافی

عکس جدید سیما خضرآبادی و همسرش

بازیگر نقش شیوا در سریال بچه مهندس 4 کیست؟ + اینستاگرام و بیوگرافی

بازیگر نقش شیوا در سریال بچه مهندس 4 کیست+بیوگرافی و عکس های اینستاگرام

نظرات