بیوگرافی دینا هاشمی بازیگر و همسرش +زندگینامه و فیلم شناسی

0

“دینا هاشمی”، بازیگر تازه کار و چهره جدید سینما، تئاتر و تلویزیون است, او که بیشتر در تئاتر فعالیت دارد، حالا به تازگی در سریال احضار در ماه رمضان ۱۴۰۰ بازی کرده است.در ادامه بیوگرافی (دینا هاشمی) و همسرش + زندگینامه و فیلم شناسی و عکس های جدید و شخصی و خانوادگی و ماجرای ازدواج و پیج اصلی اینستاگرام او را در این صفحه مشاهده خواهید کرد.

بیوگرافی دینا هاشمی (بازیگر) و همسرش +عکس های شخصی و فیلم شناسی

بیوگرافی دینا هاشمی بازیگر

مجله حرف تازه -دینا هاشمی, زاده ۲۱ فروردین دهه ۷۰، دانش آموخته دانشگاه سوره در رشته تئاتر است, او بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون است که برای اولین بار در سریال احضار علیرضا افخمی وارد قاب تلویزویون شده و به مخاطبان معرفی شد.

بیوگرافی دینا هاشمی بازیگر و همسرش +زندگینامه و فیلم شناسی

سوابق بازیگری

بازیگری را از تئاتر در دوران دانشجویی آغاز کرده و و در دوران مدرسه نیز فعالیت های هنری داشته و علاقه زیادی به سینما و هنرپیشگی دارد، در نهایت با انتخاب رشته تئاتر به آرزوی خود جامه عمل پوشاند و وارد رشته دلخواه خود شد.

این بازیگر جوان تاکنون در نمایش هایی چون “قلب کاغذی شمعدانی های زمین” به کارگردانی المیرا رضایی و نمایش “قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی” به کارگردانی امین میری و … بازی کرده و خوش درخشیده است.

بیوگرافی دینا هاشمی و همسرش +عکس های اینستاگرام و فیلم شناسی

ازدواج و همسر دینا هاشمی

این چهره فعلا مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است

بازی در فیلم یک کلمه هم حرف نزن

هاشمی با بازی در فیلم کوتاه “یک کلمه هم حرف نزن” به کارگردانی مهدی اسبقی وارد کار تصویری شد و جلوی دوربین رفت. او در این فیلم نقش اصثلی و کلیدی را ایفا کرد، نقشی که سکوی پرتای او به سمت درخشش و معروف شدن بود.

بازی در سریال احضار

دینا هاشمی در جدیدترین کار هنری خود جلوی دوربین سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی در سال ۱۴۰۰ رفته که در نقش دختری به سوسن در کنار بازیگرانی چون: آرش مجیدی، رضا توکلی،افسانه چهره‌آزاد، على دهکردى، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، میلاد میرزایی، خیام وقار کاشانى، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایى و … ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی دینا هاشمی بازیگر سریال احضار و همسرش +اینستاگرام

پیج اینستاگرام دینا هاشمی

صفحه شخصی این هنرمند با آیدی dinahashemi در شبکه اینستاگرام فعال است که میتوانید با فالو کردن او دنبال کنید و تصاویر بیشتر و با کارهای هنری او اشنا شوید. البته وی فعالیت کمی در فضای مجازی دارد و تعداد کمی عکس در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است.

نظرات