بیوگرافی نازنین هاشمی و همسرش +اینستاگرام و عکس های جدید

0

“نازنین هاشمی”، بازیگر تازه کار و نوظهور سینما، تئاتر و تلویزیون است, او بیشتر در تئاتر فعالیت دارد، حالا به تازگی در سریال احضار در ماه رمضان ۱۴۰۰ بازی کرده است.در ادامه بیوگرافی نازنین هاشمی و همسرش + زندگینامه و فیلم شناسی وی به همراه پیج اینستاگرام او می پردازیم.

بیوگرافی نازنین هاشمی بازیگر و همسرش +زندگینامه و فیلم شناسی

بیوگرافی نازنین هاشمی بازیگر

نازنین هاشمی، زاده ۱۹ مرداد ۱۳۷۶ در تهران, تحصیلات او در رشته شیمی بوده و دارای تحصیلات کارشناسی مهندسی شیمی و دانش کلاس های آزاد بازیگری است و جدی ترین کار هنری او سریال احضار است.

سوابق بازیگری

این هنرمند دهه هفتادی بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری آموخته و دارای مدرک بازیگری در آموزشگاه سینمایی جهان نما است .

وی تاکنون در نمایش زاویه ،زنجیر ،پارازیت سرشاخ ،دوشیزه جولیا ،اعترافات و اجراخوانی و نمایشنامه خوانی گاو و به همین سادگی و …. ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی نازنین بیوگرافی نازنین هاشمی و همسرش +اینستاگرام و عکس های جدیدو همسرش +اینستاگرام

شهرت با سریال احضار

نازنین هاشمی بعد از فعالیت چند ساله در تئاتر، با بازی در سریال احضار در نقش شکیبا به کارگردانی علیرضا افخمی، اولین تجربه حرفه ای خود را در یک سریال در تلویزیون کسب کرد.

سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی شب‌های ماه مبارک رمضان در ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش میشود.
در این مجموعه آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی در نقش مائده، مینو آذرمگین در نقش زهره، دینا هاشمی در نقش سوسن و میلاد میرزایی بازی دارند و به گروه بازیگران افسانه چهره‌آزاد، على دهکردى، خیام وقار کاشانى، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایى نیز اضافه شدند.

وضعیت ازدواج و همسر نازنین هاشمی

این چهره در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده ، البته اطلاعات دقیقی در رابطه با زندگی شخصی این هنرمند منتشر نشده است.

بیوگرافی نازنین هاشمی بازیگر و همسرش +زندگی شخصی و بازیگری

پیج اینستاگرام نازنین هاشمی

صفحه شخصی این هنرمند با آیدی
nazanin_hasheemi در شبکه اینستاگرام فعال است که میتوانید با فالو کردن او دنبال کنید و تصاویر بیشتر و با کارهای هنری او اشنا شوید. البته وی فعالیت کمی در فضای مجازی دارد و تعداد کمی عکس در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است.

همچنین ببینید: بیوگرافی و عکس های شیما مرزی بازیگر سریال احضار (نمایش خانگی)

عکس های جدید و جنجالی نازنین هاشمی

فیلم شناسی

نمایش سرشاخ

دوشیزه جولیا

زاویه زنجیر

پارازیت

سریال احضار

و ….می باشد

نظرات