مستمری کمیته امداد اردیبهشت ۱۴۰۰ کی واریز میشود

4

مستمری کمیته امداد اردیبهشت ۱۴۰۰ کی واریز میشود

مستمری کمیته امداد اردیبهشت ۱۴۰۰ کی واریز میشود در این پست برای شما آخرین خبرها از مستمری کمیته امداد در سال ۱۴۰۰ را آماده کرده ایم. با مجله حرف تازه همراه باشید.

مستمری کمیته امداد اردیبهشت 1400 کی واریز میشود

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد در خدمت رسانی به مددجویان اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد کرونا باید توسط وزارت بهداشت آمارمددجویان مبتلا شده ارائه شود اما تعدادی از مشاغل از دست داده شد و مساعدت به آنها صورت گرفت و تعداد قابل توجهی از اشتغالها احیا شد.

همچنین سیدغنی نظری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: برای سال ۱۴۰۰ قرار است که دریافتی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تا حد امکان افزایش یابد و علاوه بر آن توجه ویژه‌ای به افزایش رقم یارانه کل دهک‌های مشمول شود.

همچنین بخوانید: تاریخ و زمان ثبت نام جاماندگان سهام عدالت در سال ۹۹ – ۱۴۰۰

میزان افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته ۱۴۰۰

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امدادامام خمینی از افزایش ۵۰ درصدی میزان مستمری مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

وی با اشاره به اقدامات مددجویان در ساخت تجهیزات مورد نیاز دوران کرونا،گفت: خط تولید ماسک توسط مددجویان کمیته امداد ایجاد شد و طی مدت ۶ماه، ۲۰میلیون ماسک توسط کارگاه های کوچک تحت پوشش کمیته امداد تولید شد.

بختیاری با اشاره به اینکه با افزایش اجاره خانه و ودیعه مسکن مددجویان روبرو شدیم و این چندین برابر شد،افزود:مکاتباتی با روسای رئیس جمهور،مجلس و قوه قضائیه انجام شد.

وی متذکر شد: به همه افراد وام یک میلیونی قرض الحسنه داده شده و ۱۵۰میلیارد تومان با حمایت بنیاد مستضعفان پرداخت شد. همچنین۳۰۰میلیارد تومان بودجه برای وام با سود ۱۲درصد تعلق گرفت.

هنوز زمان واریز اردیبهشت ماه اعلام نشده است.

مرتضی بختیاری با اشاره به اینکه امتیاز آب،برق ،گاز و فاضلاب برای مددجویان رایگان ارائه خواهد شد،خاطرنشان کرد:در این خصوص درسال آینده ۳هزار میلیارد تومان بودجه اختصاص پیدا کرده ؛ضمن اینکه وام ۵۰میلیون تومانی پرداخت می شود و این صندوق ۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه بدون کارمزد پرداخت می کند و از ۵میلیون به بالا کارمزد۳ درصد دریافت می شود.

4 دیدگاه در “مستمری کمیته امداد اردیبهشت ۱۴۰۰ کی واریز میشود

  1. ایرانی گفت:

    سلام بخدا اگه یکماه ۲۷ مستمری راواریزکنین یعنی آسمون به زمین می یاد

  2. مینا گفت:

    تو روحانی بچه هاتون این دور وبریزید حتی پول یه نون خریدن ندارم دارن میمیرم

  3. رضا گفت:

    به ادامه هیچکس از درد کسی خبر نداره ما منتظر این چند غاز هستیم اون موقع بعضیها میلیاردی میخورن.

  4. ناشناس گفت:

    مستمری اردیبهشت کمیته امداد کی واریز میشه

نظرات