کد فعالسازی هدیه ماه رمضان ۱۴۰۰ ایرانسل و همراه اول و رایتل + آموزش

1

کد فعالسازی هدیه ماه رمضان ۱۴۰۰ ایرانسل و همراه اول و رایتل + آموزش

به مناسبت ماه رمضان ۱۴۰۰ اپراتورهای ایرنسل و همراه اول و رایتل بسته های اینترنت و مکالمه رایگان و هدایای ویژه ای را برای مشترکان دائمی و اعتباری خود در نظر گرفتند. در ادامه آموزش فعالسازی و کد فعالسازی هدیه ماه رمضان ۱۴۰۰ ایرانسل و همراه اول و رایتل و هدایای ایرانسل برای رمضان ۱۴۰۰ و هدایای همراه اول برای رمضان ۱۴۰۰ و هدایای رایتل برای رمضان ۱۴۰۰ و اینترنت رایگان ماه رمضان ۱۴۰۰ را توضیح میدهیم.

کد فعالسازی هدیه ماه رمضان 1400 ایرانسل و همراه اول و رایتل + آموزش فعال سازی

هدیه ماه رمضان ۱۴۰۰ ایرانسل و همراه اول و رایتل

اختصاص بسته های ویژه و طرح مکالمه رایگان و بسته های اینترنت رایگان از جمله هدایای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و رایتل ایران که به مناسبت های مختلف مانند عید نوروز و اعیاد مذهبی و ماه رمضان و دیگر مناسبت ها به مشترکان خود می باشد.

با حلول ماه رمضان ۱۴۰۰ هدایا و بسته اینترنتی رایگان رمضان ۱۴۰۰ در اپراتورهای مختلف اعلام شد و ما ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت.

هدایای ایرانسل در رمضان ۱۴۰۰

مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ایرانسل هدایایی از جمله بستۀ اینترنت هدیه و بستۀ مکالمه رایگان، در قالب کمپین «تماس به وقت رمضان» و محتواهای مناسبتی ویژه‌ای در اپلیکیشن «لنز» با اشتراک رایگان، درنظر گرفته است.

به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ هجری قمری، تمامی مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران می‌توانند از پیشنهادهای ویژۀ «هر چهار دقیقه مکالمه ایرانسلی، چهل دقیقه رایگان»، «بستۀ هدیۀ مکالمۀ سحرگاهی» و «بستۀ هدیۀ دو گیگابایت اینترنت داخلی ویژه شب‌های قدر» بهره‌مند شوند و محتواهای ویژۀ اپلیکیشن «لنز» را با اشتراک رایگان تماشا کنند.

مهلت استفاده

بر این اساس، تمامی مشترکان ایرانسل، از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان، مطابق با ۲۵ فروردین تا ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، می‌توانند به ازای هر چهار دقیقه مکالمۀ ایرانسلی، چهل دقیقۀ بعدی آن تماس را رایگان گفت‌وگو کنند.

کد دستوری فعالسازی هدیه ایرانسل برای رمضان ۱۴۰۰

این طرح هدیۀ مکالمه، با شماره‌گیری کد #۲*۱*۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۴۰ دقیقه بعدی مکالمه‌ رایگان خواهد بود.

همچنین در تمام سحرگاه‌های ماه مبارک رمضان، از ساعت ۴ تا ۶ بامداد، تمامی بسته‌های مکالمۀ ساعتی ایرانسل برای مشترکان دائمی و اعتباری رایگان خواهند بود. این بسته‌ها به مکالمۀ درون‌شبکه‌ای اختصاص و با شماره‌گیری کد #۱*۱*۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، قابلیت انتخاب و فعال‌سازی دارند.

علاوه بر طرح‌های هدیۀ مکالمه، تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه و همزمان با شب‌های قدر، با شماره‌گیری کد #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، یک بستۀ هدیۀ ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنند. اعتبار این بسته تا پایان همان روز است و هر کاربر یک بار فرصت دریافت این هدیه را در این بازۀ زمانی دارد.

کد فعالسازی هدیه ماه رمضان 1400 ایرانسل و همراه اول و رایتل + آموزش فعال سازی

برنامه های تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل

همزمان با آغاز رمضان‌ ۱۴۴۲ هجری قمری، تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل برای کاربران و مخاطبان خود، برنامه‌های ویژه‌ای را با اشتراک رایگان تدارک دیده است. این برنامه‌ها شامل پخش برنامه‌های مناسبتی، مذهبی، آموزش‌های مذهبی، مداحی و… از شبکۀ «لنز و ماه»، پخش فیلم‌ها و سریال‌های جدید و ویژه‌ای متناسب با حال و هوای ماه رمضان از افطار تا سحر از شبکۀ «لنز فیلم»، همکاری با مجموعۀ «هیئت آنلاین» برای پخش ویژه‌برنامه‌های مناسبتی این مجموعه، مانند سخنرانی، مداحی و برنامه‌های مذهبی در قالب شبکۀ اختصاصی و پخش مجموعۀ ویژۀ مناسبتی، شامل، نواهای مذهبی، مداحی و کتاب‌های صوتی مرتبط با ماه رمضان برای طرفداران موسیقی از لنز است.

اینترنت رایگان ماه رمضان ۱۴۰۰

همچنین در طرح اذان تا اذان با مکالمه نامحدود این امکان برای مشترکان ایرانسل فراهم شده بود تا هر شب از افطار تا سحر با پرداخت تنها ۱۰۰۰ تومان، از مکالمه نامحدود درون شبکه برخوردار شوند. این پیشنهاد به صورت روزانه در دسترس کاربران قرار میگرفت و از ساعت ۸ شب تا ۵ صبح قابل استفاده بود.

کد فعالسازی اینترنت رایگان ماه رمضان ۱۴۰۰

همچنین در طول ماه مبارک رمضان، مشترکان ایرانسل می‌توانند بر اساس مکان، زمان و الگوی مصرف خود، از بسته‌ های ساعتی مکالمه با تخفیف تا سقف ۱۰۰ درصد و بسته‌ های ساعتی اینترنت با تخفیف ویژه بهره‌ مند شوند. برای استفاده از هر یک از ابزارهای مذکور مشترکین ایرانسل با شماره گیری کد #۴۴۴۴* با مراجعه به بخش پیشنهادها در اپلیکیشن ایرانسل من می توانستند نسبت به فعال سازی طرح ها اقدام کنند.

هدیه همراه اول برای رمضان ۱۴۰۰

همراه اول هدیه خود را برای ماه رمضان سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.

در طول ماه مبارک رمضان امسال، مشترکین همراه اول می توانند با ثبت‏ نام رایگان در طرح ۵+۵۵، در تمامی ساعات شبانه روز در هر تماس خود با خطوط همراه اول، پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا ۵۵ دقیقه در همان تماس، به صورت رایگان مکالمه نمایند
تمامی مشترکین فعال (دائمی و اعتباری) امکان ثبت‏ نام رایگان در طرح را خواهند داشت.
این طرح فقط شامل مکالمات با خطوط همراه اول بوده و در حالت رومینگ به شبکه روستایی و یا سایر اپراتورها قابل استفاده نمی باشد ( ویژه شبکه همراه اول ( IR-MCI) )
امکان استفاده همزمان از طرح “۵۵+۵” و بسته مکالمه همراهی، طرح های تخفیف تعرفه (۲۹۹ و ۳۹۹)،بسته های ویژه مکالمه درون شبکه و بسته های مکالمه مدار فیروزه ای وجود ندارد.

مهلت زمانی شرکت در طرح :

از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ در طول ماه مبارک رمضان

کد فعالسازی هدیه همراه اول برای ماه رمضان

مشترکین برای شرکت در این طرح می بایست کد دستوری *۱۰*۴۲# را شماره گیری نمایند.

درخواست کد دستوری

فعال سازی *۱۰*۴۲۱#
استعلام وضعیت طرح *۱۰*۴۲۰#
دریافت راهنمای طرح *۱۰*۴۲۹#
غیر فعال سازی *۱۰*۴۲۵#

هدیه رایتل برای ماه رمضان ۱۴۰۰

رایتل فعلا هدیه خود را برای ماه رمضان سال ۱۴۰۰ اعلام نکرده است.

 

1 دیدگاه در “کد فعالسازی هدیه ماه رمضان ۱۴۰۰ ایرانسل و همراه اول و رایتل + آموزش

  1. saara گفت:

    سایت شما عالی هستش
    امیدوارم موفق باشید

نظرات