بیوگرافی رضا نوروزی فوتبالیست و همسرش + زندگینامه

1

رضا نوروزی یکی از فوتبالیست های ایرانی است که به تازگی وارد رشته بدنسازی و فیتنس شده و متولد ۱۳۶۱ در شهر ایذه است. در ادامه با زندگینامه و بیوگرافی و عکس ها و سوابق ورزشی از فوتبال تا فیتنس و بدنسازی و زندگی خانوادگی و پیج اینستاگرام و همسرش و پسرش جانیار را در این صفجه میخوانید.

بیوگرافی رضا نوروزی فوتبالیست و بدنساز و همسر و پسرش جانیار +خانواده و سوابق

بیوگرافی رضا نوروزی

مجله حرف تازه؛ رضا نوروزی فوتبالیست ،متولد ۳ شهریور ۱۳۶۱ در ایذه، دارای قد ۱۸۹ ، بازیکن فوتبال و بدنساز و فیتنس کار اهل ایران است. او سالها در فوتبال فعالیت داشته و به تازگی در مدلینگ مشغول است.

سوابق فوتبالی و باشگاه های رضا نوروزی

فوتبال حرفه ای را از سن ۲۴ سالگی و از تیم فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی در پُست مهاجم آغاز کرد و با درخشش در ابن تیم ، به استقلال دزفول و پس از آن به تیم‌های برق شیراز، استیل‌آذین، فولاد، نفت تهران، پرسپولیس، سایپا تهران و پیکان تهران و …. پیوست.

بیوگرافی رضا نوروزی فوتبالیست و بدنساز و همسر و پسرش جانیار +خانواده و سوابق

مهارت ها و توانایی ها

ویژگی ها و توانایی‌های این مهاجم فوتبال، قدرت بالای دریبل زنی و پیش‌بری توپ می‌باشد. همچنین از توانایی‌های این بازیکن می‌توان به چرخش‌های سریع در محوطه جریمه حریف و ضربات سنگین و دقیق با هر دو پا اشاره کرد.

عکس های جدید جانیار پسر رضا نوروزی

همسر رضا نوروزی فوتبالیست کیست

او چند سال پیش ازدواج کرده و حالا یک فرزند پسر به نام جانیاز دارد که عکس جدید پسرش جانیار را در این صفحه میبینید

دوران بازی در برق شیراز

فوتبال حرفه ای را از سال ۱۳۸۶ از برق شیراز آغاز کرد و طی یک فصل برای این تیم ۱۰ بازی انجام داد و ۲ گل به ثمر رساند.

دوران فعالیت در استیل آذین

در سال ۱۳۸۷ به استیل آذین پیوست و در طول ۲ سال ۴۸ بازی برای استیل آذین انجام داد و ۱۴ گل به ثمر رساند. پس از ۲ سال از این تیم جدا شد.

همسر رضا نوروزی فوتبالیست کیست

سوابق بازی در فولاد خوزستان

در سال ۱۳۸۹ به فولاد خوزستان پیوست و ۲ سال برای این تیم بازی کرد و ۳۴ گل در لیگ به ثمر رساند و با به ثمر رساندن ۲۴ گل، عنوان آقای گل لیگ برتر فصل ۹۰–۱۳۸۹ فوتبال ایران را در فولاد خوزستان کسب کرد.

بدین ترتیب رضا نوروزی با شکستن رکورد غلامرضا عنایتی رکورددار گلزنی در یک فصل لیگ برتر شد.

رکورد شکنی

رضا نوروزی به گزارش فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS)، با به ثمر رساندن ۲۴ گل بهترین گلزن آسیا و دهمین گلزن برتر جهان در فصل ۱۱-۲۰۱۰ انتخاب شد.

بر پایه‌ گزارش سایت تاریخ و آمار، کریستیانو رونالدو با ۴۰ گل زده، لیونل مسی با ۳۱ گل زده، ماریو گومز با ۲۸ گل در صدر این فهرست قرار دارند و همچنین ساموئل اتوئو با ۲۱ گل، سرخیو آگوئرو با ۲۰ گل زده و آلوارو نگردو با ۲۰ گل در رده یازدهم تا سیزدهم پس از رضا نوروزی قرار گرفتند.

رضا نوروزی فوتبالیست معروف

بازیکن نفت تهران

پس جدایی از فولاد خوزستان در سال ۱۳۹۱ به نفت تهران پیوست و طی دو سال، ۳۳ بازی ۱۳ گل به ثمر رساند. سپس به پرسپولیس پیوست.

رضا نوروزی بازیکن سابق پرسپولیس

نوروزی در لیگ چهاردهم با درخواست علی دایی، به پرسپولیس پیوست و ۴ بازی برای پرسپولیس انجام داد و یک گل نیز به ثمر رساند، اما به دلیل پارگی رباط صلیبی ادامه فصل را از دست داد و مجبور به خداحافظی از این تیم شد.

شکایت مالی از از پرسپولیس

وی چندی پیش به دلیل پرداخت نشدن مطلباتش از پرسپولیس شکایت کرد و گفت:

این طلب مربوط به پنج شش سال قبل است. آن زمان که از پرسپولیس جدا شدم به من گفتند که باشگاه مشکل مالی دارد و من هم پذیرفتم که در یک فرصت مناسب پولم را بگیرم، ولی تا به امروز موفق به گرفتن حق و حقوقم نشدم.
طلب من ۱۰۰ میلیون تومان است که این مبلغ در آن زمان ارزش بیشتری داشت، اما متأسفانه الان با این رقم کار خاصی نمی‌توان انجام داد.

من مدتی نسبتاً طولانی را صبر کردم، ولی چیزی تغییر نکرد و در نهایت مجبور به شکایت شدم، هر چند که هرگز دوست نداشتم از پرسپولیس شکایت کنم. امیدوارم هواداران پرسپولیس شرایط مرا درک کنند.

بیوگرافی رضا نوروزی (فوتبالیست و بدنساز) و همسر و پسرش جانیار +خانواده و اینستاگرام

پیوستن به تیم های سایپا و پیکان و نفت آبادان

وی پس جدایی از پرسپولیس به سایپا پیوست و در بازی برابر پرسپولیس، دروازه سرخپوشان را باز کرد. وی فصل بعد به پیکان رفت و در ۱۲ بازی ۴ گل برای این تیم به ثمر رساند و سپس راهی صنعت نفت آبادان شد و ۱۸ بازی انجام داد و ۲ گل به ثمر رساند.

سوابق در تیم ملی ایران

نوروزی اولین بار توسط افشین قطبی برای بازی مقابل نیجریه به تیم ملی دعوت شد، او در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ اولین بازی ملی خود را مقابل امارات انجام داد. او هیچ‌گاه ۹۰ دقیقه تمام برای تیم ملی بازی نکرد

بیوگرافی رضا نوروزی (فوتبالیست و بدنساز) و همسر و پسرش جانیار +خانواده و اینستاگرام

مدال نقره مسابقات پرورش اندام و فیتنس

رضا نوروزی، مهاجم سابق تیم‌های فوتبال و رکورددار گلزنی در یک فصل لیگ برتر است این روزها به یک رشته ورزشی جدید روی آورده و در مسابقات فیتنس حاضر شده است و در اولین دوره این رقابت‌ها هم روی سکو رفت و مدال نقره را به گردن آویخت.

فعالیت در رشته ورزشی فیتنس

رضا نوروزی پس از خداحافظی از فوتبال، هم اکنون در زمینه فیتنس و تناسب اندام کار میکند و به تازگی در مسابقات فیتنس و تناسب اندام شرکت کرده و به مقام رسیده است.

پیج اینستاگرام رضا نوروزی

reza10noroziiiii

پرورش اندام ورزش صبر

او درباره موفقیت در پرورش اندام در صفحه اینستاگرامش نوشت: روزی که شروع کردم همه میگفتن قدت میسوزه به جایی نمیرسی و .. کلی حرف دیگ زمانی که مقام اوردم همه گفتن مسابقه آسون بوده و آمپول بوده و قرص وقتی به درجه های بالاتر میرسی مردم بهونه هاشون قوی تر میشه مهم اینه تو راهتو مستقیم بری جلو و بری بالا او در ادامه از دو نفر تشکر کرده بود.

1 دیدگاه در “بیوگرافی رضا نوروزی فوتبالیست و همسرش + زندگینامه

  1. علیرضا گفت:

    اخه قد تو سن وسال نوروزی چطوری بسوزه خنده داره

نظرات