خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم باشگاه زن ذلیلان

0

“باشگاه زن ذلیلان″، فیلم ایرانی به کارگردانی فرهاد طب نوری و به تهیه کنندگی محمد کریمی است. این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر کمدی و اجتماعی ساخته شده است. فیلم باشگاه زن ذلیلان که به تازگی ساختش آغاز شده است، قرار است به زودی در سینماها اکران شود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم باشگاه زن ذلیلان

 

خلاصه داستان

فیلم “باشگاه زن ذلیلان” همانطور که از نامش پیداست روایتگر ماجراهایی با مضمون کمدی است. هنوز جزئیاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است. تهیه کننده این فیلم، در گفتگوی اخیر خود گفته:” این فیلم هم اکنون در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر قرار دارد و با نهایی شدن مکان فیلمبرداری در آستانه ولادت خانم فاطمه زهرا کلید خواهد خورد.”

شهرزاد عبدلمجید در فیلم باشگاه زن ذلیلان

شهرزاد عبدالمجید نیز ضمن تشکر از برادران کریمی به خاطر دعوت برای حضور در این پروژه گفت: “باشگاه زن ذلیلان فیلمنامه قرص و محکمی دارد و با حضور بازیگران حرفه‌ای و قدیمی بدون شک با استقبال روبرو خواهد شد.”

داستان فیلم باشگاه زن ذلیلان

تهیه کننده فیلم این فیلم نیز اضافه کرد:” به منظور دیدن لوکیشن های این فیلم که اخیراً از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مجوز دریافت نموده است به شهرستان نایین سفر خواهیم کرد تا به همراه کارگردان و بازیگران فیلم از ظرفیت‌های این شهرستان جهت ساخت فیلم دیدن کنیم.”

 

اسامی بازیگران فیلم باشگاه زن ذلیلان

اسامی بازیگران فیلم باشگاه زن ذلیلان

 

دیگر عوامل

کارگردان: فرهاد طب نوری، تهیه کننده: محمد کریمی.

نظرات