بیوگرافی نعمت کرمی استندآپ کمدی و طنزپرداز و همسرش + زندگینامه

0

“نعمت کرمی”، طنزپرداز و استندآپ کمدی و هنرمند تقلید صدا اهل استان فارس و شیراز است که کلیپ های طنز جذاب و خنده داری در صفحه اینستاگرامش به اشتراک میگذارد. در ادامه با بیوگرافی و زندگی شخصی و هنری «نعمت کرمی» و همسر و فرزندانش و سوابق هنری و خانواده و محل زندگی وی در این صفحه آشنا شوید.

بیوگرافی «نعمت کرمی» کمدین و طنزپرداز و همسرش + خانواده و اینستاگرام و سوابق

بیوگرافی نعمت کرمی طنزپرداز و استندآپ کمدی

نعمت کرمی, متولد ۱۳۴۰ در جهرم استان فارس, طنزپرداز، استندآپ کمدی و تقلید صدا است که تاکنون در شهرهای مختلفی در مراسم ها و جشن ها و اعیاد به اجرای برنامه شاد و طنز اعم از تقلید صدا و برنامه های کمدی پرداخته است.

سوابق هنری

کرمی بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت در زمینه فعالیت های فرهنگی هنری و تقلید صدا و استندآپ و نمایش های طنز در کارنامه هنری خود دارد، تقلید صدا و اجرای استندآپ او بی نظیر است و نشان از مهارت و تمرین و تلاش او در این زمینه دارد. اما با همه این مهارت ها و استعدادها هنوز چهره زیاد شناخته شده ای نیست.

او درباره مسائل مختلف روز مانند ۱۳ بدر و راننده عصبی و دیگر موضوعات روز جامعه کلیپ ساخته و در صفحه اینستاگرامش منتشر میکند.

بیوگرافی نعمت کرمی استندآپ کمدی و طنزپرداز و همسرش + زندگینامه

ماجرای کلیپ توپق شهردار میرجاوه

چهره و نام نعمت کرمی بعد از انتشار کلیپ تپق شهردار میرجاوه به سرعت پخش شده و نام این هنرمند نیز در شبکه های اجتماعی مطرح شد.

در لینک زیر همه ماجرای تپق شهردار میرجاوه را ببینید.

همچنین ببینید: شهردار میرجاوه کیست ماجرای تپق زدن نعمت کرمی کمدین

لازم به ذکر است که میر جاوه یکی از شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان می باشد که در محدوده سرحد سیستان و بلوچستان و ۷۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر زاهدان واقع شده است و دارای جمعیتی در حدود ۱۰ هزار نفر می ‌باشد.

این شهر تنها مرز قانونی در جنوب شرق کشور است که رفت و آمد گردشگران خارجی و داخلی از این معبر صورت می‌گیرد و از طریق راه‌آهن، ایران را به شبه‌قاره هند متصل می‌کند. یکی از قدیمی‌ترین گمرکات کشور، گمرک میرجاوه با قدمتِ بیش از صد سال است که در آن صادرات و واردات صورت می‌گیرد.

بیوگرافی نعمت کرمی استندآپ کمدی و طنزپرداز و همسرش + زندگینامه

اینستاگرام نعمت کرمی طنزپرداز

صفحه اینستاگرام این چهره با آیدی
karami.neamat_ فعال است و بیش از ۱۳ هزار فالور دارلد که حتما سری بزنید و کلیپ های بسیار جالب و طنز او را تماشا کنید.

او در بیو اینستاگرامش نوشته:
نعمت کرمی
طنزپرداز،استندآپ کمدی و تقلید صدا
با سابقه ۱۵ساله در زمینه فعالیت های فرهنگی هنری و تقلید صدا

اینستاگرام نعمت کرمی تقلید صدا

نظرات