خلاصه داستان ، اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سال تحویل سیاوش اسعدی

0

“سال تحویل”، فیلم ایرانی به کارگردانی سیاوش اسعدی با بازی مهدی هاشمی, رویا نونهالی,مهدی سلطانی, بهاره کیان افشار و به گفته ریحانه پارسا قرار بود با حضور ریحانه پارسا و نورا هاشمی در سال ۱۳۹۵ ساخته شود به دلیل مشکلات مالی متوقف شد. در ادامه به معرفی کامل فیلم (سال تحویل) و اسامی و بیوگرافی بازیگران و علت ساخته نشدن و خلاصه داستان و عوامل پشت صحنه این فیلم میپردازیم.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سال تحویل سیاوش اسعدی + داستان و علت توقف و عوامل

معرفی و آشنایی با فیلم سال تحویل

سال تحویل،سومین فیلم سیاوش اسعدی کارگردان سینما به نویسندگی نیما نادری و سیاوش اسعدی و تهیه کنندگی سعید هاشمی است ایران در حالی متوقف شد که حدود نیمی از فیلم تاکنون فیلمبرداری شده بود.

سال تحویل در روزهای پایانی سال ۹۴ در تهران مقابل دوربین رفت . این فیلم قرار بود اوایل سال گذشته به تهیه کنندگی امیر سمواتی مقابل دوربین برود که با انصراف سمواتی از این پروژه، سعید هاشمی تهیه کنندگی آن را بر عهده گرفت

خلاصه داستان ، اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سال تحویل سیاوش اسعدی

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سال تحویل

بازیگران سرشناسی در این فیلم بازی کردند که از جمله عبارتند از مهدی هاشمی ، رویا نونهالی و مهدی سلطانی و بهاره کیان افشار از بازیگران اصلی هستند و اسعدی در دومین فیلم خود از دو بازیگر جوان تئاتر نیز استفاده کرده است.

در فیلم سیاوش اسعدی به غیر از این چهار بازیگر، دختر و پسری نوجوان که کارکتر های اصلی فیلم را بازی می کنند نیز قرار است همزمان با کلید خوردن این فیلم معرفی شود.

همچنین بخوانید: بیوگرافی سیاوش اسعدی همسر سابق نورا هاشمی با علت طلاق + خانواده و جنجال جدید

بیشتر بخوانید: فیلم / اولین واکنش نورا هاشمی به ماجرای ریحانه پارسا و سیاوش اسعدی

خلاصه داستان فیلم سال تحویل

این فیلم در ژانر عاشقانه ای در ستایش پدر و قرار است اولین نمایش آن در جشنواره بین الملل فجر باشد که تولید آن به دلایل مالی متوقف شد.

این سومین فیلم بلند سینمایی سیاوش اسعدی بعد از «حوالی اتوبان» و «جیب بر خیابان جنوبی» است که با حمایت بنیاد سینمایی فارابی تولید می شود.

اسامی و بیوگرافی فیلم سال تحویل سیاوش اسعدی + خلاصه داستان و علت توقف

علت توقف

سال تحویل در روزهای پایانی سال ۹۴ در تهران مقابل دوربین رفت اما به دلایل برخی مشکلات مالی فیلمبرداری این فیلم تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

این فیلم قرار بود اوایل سال گذشته به تهیه کنندگی امیر سمواتی مقابل دوربین برود که با انصراف سمواتی از این پروژه، سعید هاشمی یکی از برادران هاشمی تهیه کنندگی آن را بر عهده گرفت.

اسامی و بیوگرافی فیلم سال تحویل سیاوش اسعدی + خلاصه داستان و علت توقف

اسامی دیگر عوامل پشت صحنه:

اسامی عوامل پشت صحنه عبارتند از: کارگردان: سیاوش اسعدی، فیلم نوشت: سیاوش اسعدی- نیما نادری، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه ولباس: مشگین مهرگان، تدوین: محمدرضا مویینی- میثم مویینی، مربی بازیگران نوجوان: نورا هاشمی، طراح چهره پردازی: جلال الدین معیریان، صداگذاری و میکس: علیرضا علویان، عکس: علی نیک رفتار، مدیر تدارکات: علیرضا قدرتی، مدیر تولید: امیر ابراهیمی، مجری طرح: مرجان افشین منش، تهیه کننده: سعید هاشمی- با حمایت بنیاد سینمایی فارابی.

نظرات