فیلم / اولین واکنش نورا هاشمی به ماجرای ریحانه پارسا و سیاوش اسعدی

0

فیلم / اولین واکنش نورا هاشمی به ماجرای ریحانه پارسا و سیاوش اسعدی

فیلم / اولین واکنش نورا هاشمی به اتهام «تجاوز به ریحانه پارسا» توسط سیاوش اسعدی و صحبت های وی درباره ماجرای ریحانه پارسا و سیاوش اسعدی را ببینید.

فیلم / اولین واکنش نورا هاشمی به اتهام «تجاوز به ریحانه پارسا» توسط سیاوش اسعدی

از ساعاتی پیش خبر جنجالی ریحانه پارسا و سیاوش اسعدی کارگردان بارتاب گسترده داشته و این بازیگر ادعای عجیبی درباره تجاوز و تعرض در ۱۶ سالگی توسط این کارگردان در استوری اینستاگرامش کرده است، حالا همسر سابق این کارگردان به این خبر واکنش نشان داد. دختر مهدی هاشمی گفت: من به دلایل شخصی از همسرم جدا شدم و این خبرها را شنیدم و لطفا در دایرکت پیام ندهید. من سالهاست از همسرم جدا شدم و این اخبار به من و پسرم و پدرم و مادرم ارتباطی ندارد.

نورا، فرزند مهدی هاشمی و گلاب آدینه نسبت به حواشی اخیر پیرامون، همسر سابقش واکنش نشان داد و گفت: من سالهاست که از همسرم جدا شده ام و این گونه اخبار به من و پسرم پدر و مادرم ندارد. در فیلم زیر ببینید.

گفتنی  است که ریحانه پارسا بازیگر سینما که یک سالی است که به ترکیه مهاجرت کرده و در این مدت حرف‌های عجیب غریب زیادی در اینستاگرام مطرح کرده چندی پیش ادعا کرده بود که در ۱۶ سالگی مورد تجاوز قرار گرفت.

فیلم / اولین واکنش نورا هاشمی به ماجرای ریحانه پارسا و سیاوش اسعدی

همچنین ببینید: ماجرای تجاوز به ریحانه پارسا در ۱۶ سالگی چیست؟ 

بازگر سریال پدر حالا و بعد از دو ماه دست به افشاگری تازه‌ای زد و در اینستاگرامش نوشت: «بگذار حالا که مجنون خطاب می‌شوم بگذار حالا که هر بار فکر می‌کنم کجا، چی شد که من جهانم رو سرم خراب شد بگذار حالا که همه قرار است بگوییم من: ME TO سیاوش اسعدی ۱۶ سالم بود و تو در نقش مردی شیفته روح و روان و جسم من رو به بازی گرفتی»

ماجرای تجاوز به ریحانه پارسا توسط سیاوش اسعدی کارگردان

نظرات