علت قطع و توقف سریال گاندو ۲ چیست + زمان پخش ادامه سریال

0

علت قطع و توقف سریال گاندو ۲ چیست و چرا ناگهان تمام شد

پخش سریال گاندو ۲ که در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه سه روی آنتن میرفت متوقف شد. در ادامه ماجرا و علت متوقف شدن و توقف سریال گاندو ۲ و علت تمام شدن ناگهانی و نا تمام ماندن و زمان شروع پخش ادامه این سریال را میخوانید.

علت قطع و توقف سریال گاندو 2 چیست و چرا ناگهان تمام شد + زمان پخش ادامه سریال

با پایان تعطیلات نوروزی، مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو ۲ درباره چگونگی ادامه پخش این سریال توضیحاتی ارائه داد.

🔹 با پایان تعطیلات نوروزی، مجتبی امینی تهیه‌کننده سریال «گاندو» درباره چگونگی ادامه پخش این سریال که نقدها و گله‌های زیادی را از سوی مقامات دولت روحانی به دنبال داشت و شائبه فشار دولت برای تمام شدن ناگهانی سریال را با خود همراه می‌کرد، توضیحاتی ارایه داد.

🔹تهیه‌کننده سریال «گاندو» گفت: ما برای رسیدن به پخش نوروز به دلیل درخواست‌های زیاد مردم و پاسخ دادن به نیاز مخاطب در شرایط سخت کرونایی و با تلاش یک گروه دویست نفری، سعی کردیم سریال را برای پخش در نوروز آماده کنیم که امشب در قسمت سیزدهم، موقتا به اتمام خواهد رسید.

🔹 امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، ادامه سریال «گاندو»، بدون هیج گونه ملاحظه‌ای روی آنتن برود.

برخی کاربران نسبت به توقف ناگهانی گاندو اعراض کردند و آن را سیاسی خواندند و برخی نیز نظرات و علت دیگری را برای قطع ناگهانی پر مخاطب ترین سریال شبکه ۳ عنوان کردند.

زمان پخش ادامه سریال گاندو ۲

به هر دلیلی که گفته شد، عوامل و دست اندکاران گاندو این گونه صلااح دیدند که ادامه چند قسمت باقی مانده را در فرصت دیگری پخش کنند و باید منتظر ماند و دید که در بعد از انتاخابت ۱۴۰۰ چه زمانی ادامه گاندو ۲ را شاهد خواهیم بود.

این سریال با انتقادها و اعتراض هایی همراه بوده که یک نمونه آن کنایه ظریف به گاندوسازان در کلاب‌هاوس بود که گفت: گاندو دروغ است!

محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران با حضور در کلاب هاوس در پاسخ به سوالی درباره آخرین موضع او برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر دوستان گاندوساز اجازه دهند همین کار فعلی مان را انجام دهیم مخلصشان هم هستیم.

🔹 او در پاسخ به اینکه چرا از گاندو سازان شکایت نکردید؟ گفت: به اندازه کافی گرفتاری داریم که در کاری که می دانیم نتیجه ای ندارد وارد شویم. نمی‌خواهم خودم را بیش از این گرفتار کنم.

واکنش عوامل به دروغ خواندن گاندو

🔹پس از انتقاد ظریف به سریال گاندو، سیدمحمود رضوی از وی پرسید که «چرا علی رغم تولید فیلم و سریال توسط ارگان‌های مختلف در مجموعه دولت تا این حد دولتمردان روی این سریال حساس‌اند، در حالیکه این هم یک سریال مثل سایر سریال‌هاست». وزیر امور خارجه در پاسخ گفت: شما که فیلمساز هستی و من خودم بخاطر فیلم «ماجرای نیمروز» آمدم و به فیلم شما جایزه دادم و خیلی هم خوشحال شدم، بیا یک فیلم درباره بدبختی‌های من در وزارت خارجه بساز تا ببینیم که چه کسی حاضر می‌شود پخش کند، آن هم فیلمی که حتی یک دروغ و اتهام هم نداشته باشد. «گاندو» از اول تا آخر دروغ است.

حال چند سوال در فضای مجازی مطرح شده آیا ورود جاسوس انگلیس به قصه سریال باعث متوقف شدن پخش آن شد؟، در ادامه سریال چه چیز قرار بود نشان داده شود که گفته شده پخش آن به بعد از انتخابات موکول شده است؟، آیا قطع پخش گاندو ۲ با شروع مذاکرات مجدد با ۴+۱ ارتباط دارد؟

منابع: صبا و تحریریه

نظرات