خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال دیگری

0

“دیگری″، مینی سریال ایرانی به کارگردانی مرجان اشرفی زاده و تهیه کنندگی احمد زالی است. این سریال محصول سال  ۱۳۹۶ و در ژانر ملودرام و اجتماعی ساخته شده است. سریال دیگری که اولین بار از شبکه سوم در قالب ۶ قسمت پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی آنتن صدا وسیما برود. در ادامه مطلب به معرفی این سریال و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال دیگری

 

خلاصه داستان

سریال “دیگری” روایتگر قصه زوجی است که پس از جدایی برای نجات جان کودکشان، در مسیر انتخابی سخت قرار می گیرند. این سریال در سال ۹۶ هر روز از شبکه سه سیما در ساعت ۲۰:۵۰ پخش می شد.

خلاصه داستان سریال دیگری

مرجان اشرفی زاده، کارگردان این سریال، پیش از این کارگردانی سریال “قفل یعنی کلید” در سال ۸۷ و “آبجی” را در سال ۹۴ کارگردانی کرده است. او همچنین نویسندگی چندین اثار تلویزیونی را همچون “شکوه یک زندگی” بر عهده داشته است.

 

اسامی بازیگران سریال دیگری

اسامی بازیگران سریال دیگری

 

دیگر عوامل

کارگردان: مرجان اشرفی زاده، تهیه کننده: احمد زالی، نویسندگان: مرجان اشرفی‌زاده، معصومه قاسمی‌پور تهمینه، بهرام علیان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: مهسا فتحعلی، مدیرتصویربرداری: جلال زارع، مدیر تولید: حسین پورکیانی، طراح صحنه : حسین مجد، طراح لباس : حمیده رسولی، صدابردار : هادی معنوی نژاد، طراح گریم : داریوش صالحیان، مدیران تدارکات : حمید برزویی و محمد علی صادق حسنی، تدوین : نوید توحیدی، منشی صحنه : سمانه واعظی، مشاور رسانه ای : سهیلا قوسی، عکاس : امیر جمال پور.

نظرات