درگذشت و فوت رونالدینیو فوتبالیست برزیلی صحت دارد؟ + عکس خبر

0

در خبری که ساعاتی پیش در حال انتشار است، گفته شده که رونالدینیو فوتبالیست برجسته برزیلی فوت کرده است. یک رسانه خارجی خبر درگذشت و فوت رونالدینیو را رسانه ای کرده که بعلت مصرف زیاد مشروبات الکی فوت کرده است.

درگذشت و فوت رونالدینیو فوتبالیست برزیلی صحت دارد؟ + عکس خبر

درگذشت و فوت رونالدینیو فوتبالیست برزیلی صحت دارد؟

یک رسانه برزیلی به نام گلوبو اسپورته خبر داد، رونالدینیو ستاره پیشین تیم‌های بارسلونا و میلان و تیم ملی برزیل در ۴۱ سالگی به دلیل مصرف بیش از حد مشروبات الکلی درگذشته است.

برخی معتقدند این خبر دروغ سیزده و یکم آوریل بوده است.

خبر فوت ستاره محبوب فوتبال برزیل، رونالدینیو در برخی کانال های خبری و ورزشی منتشر شد. این خبر هنوز تایید نشده است.

متن خبر و عکس توییت منتشر شده در ادامه آمده است:

علت درگذشت و فوت رونالدینیو فوتبالیست برزیلی

رسانه های برزیلی از فوت ناگهانی رونالدینیو بدلیل مصرف زیاد مشروب خبر دادند.

چندی پیش نیز مادر این فوتبالیست فوت کرده و او بسیار از درگذشت مادرش ناراحت بود . حالا خبر فوت وی در حال انتشار است.

با توجه به اینکه این خبر هنوز تایید نشده است و رسانه رسمی اعلام نکرده است، به احتمال زیاد خبر دروغ اول آوریل یا دروغ سیزده است.

رسانه ی مارکا بابت منتشر کردن خبر مرگ رونالدینیهو معذرت خواهی کرد و آن را دروغ اوریل ۲۰۲۱ نامید.

خلاصه بیوگرافی رونالدینیو

رونالدو دو آسیس موریرا در تاریخ ۲۱ مارس ۱۹۸۰ در پورتو آلگره برزیل متولد شد. رونالدینیو دوران نوجوانی خود را در برزیل و باشگاه گرمیو پورتو آلگره سپری نمود.

رونالدینیو به علت اقامت در سوئیس، جایی که برادرش نه سال از خودش بزرگتر بود در یک تیم حرفه ای بازی میکرد، در تیم زیر ۱۴ سال سیون به بازی مشغول شد و در سال ۱۹۹۳ با کسب چند عنوان قهرمانی آن جا را ترک کرد.

فعالیت حرفه ای رونالدینیو در سال ۱۹۹۷ در باشگاه گرمیو در لیگ دسته اول برزیل شروع شد. رونالدینیو در سال ۲۰۰۱ به تیم پاری سن ژرمن فرانسه پیوست. بعد از درخشش در این تیم در سال ۲۰۰۳ به بارسلونا اسپانیا انتقال یافت. رونالدینیو در دومین فصل حضورش با باشگاه بارسلونا به قهرمانی در لالیگا رسید و جایزه بازیکن سال فوتبال جهان را دریافت کرد.

نظرات