مهسا ابومگر همسر اول سجاد عبادی کیست + زندگینامه و عکس های جدید اینستاگرام

0

مهسا ابومگر همسر اول سجاد عبادی کیست و واکنش او به فوت و درگذشت آزاده نامداری چه بود در ادامه بیوگرافی و عکس های جدید مهسا ابومگر و همسر دومش علی خسروتاج را و پیج اصلی و شغل و خانواده او در این صفحه میخوانید.

مهسا ابومگر همسر اول سجاد عبادی کیست + زندگینامه و عکس های جدید اینستاگرام

بیوگرافی مهسا ابومگر همسر اول سجاد عبادی کیست

مهسا ابومگر، زاده دهه شصت در تهران است او همسر سابق و اول سجاد عبادی است . سجاد عبادی همسر مرحومه آزاده نامداری است. آزاده نامداری در ۶ فروردین ۱۴۰۰ درگذشت.

همسر اول سجاد عبادی الان کجاست

مهسا آبومگر اکنون در خارج از کشور زندگی میکند و بعد از طلاق از سجادی عبادی در سال ۹۴ به تازگی ازدواج کرده و زندگی مشترک تشکیل داده است و شغل او در ایران کارمند بوده، چون در عکسهای جشن تولد جدیدی که به تازگی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده از همکاران سابق نام برده که برای او جشن تولد گرفتند.

مادر مهسا آبومگر در قید حیات است ، اما پدرش مدتی پیش فوت کرده و در قید حیات نیست.

علی خسروتاج همسر دوم مهسا ابومگر کیست

مهسا ابومگردر سال ۱۳۹۱ با سجاد عبادی ازدواج کرد، اما این ازدواج دوامی نداشت و بعد از ۳ سال در سال ۱۳۹۴ به طلاق انجامید. خانم ابومگر بعد از طلاق از همسر اولش مدتی است که ازدواج مجدد کرده با آقای علی خسروتاج خلبان ازدواج کرده است. او تصاویری با از مراسم عقد و عروسی و تولدها و مناسبت ها در پیج اینستاگرامش منتشر کرده است.

که البته پیج خود را بست و حالا از دسترس عموم خارج است.

علت طلاق این زوج رسانه های نشد، اما عکسی از همسر اول سجاد عبادی در کنار پدر و مادرش و خانواده اش موجود است

بیوگرافی مهسا ابومگر همسر اول سجاد عبادی

پیج اصلی اینستاگرام مهسا ابومگر

پیج اصلی اینستاگرام مهسا ابومگر با ۷۱۹ فالور و ۲۴۱ عکس شخصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است، اینستاگرام وی باز و عمومی بود، اما به تازگی خصوصی کرده و پیج خود را بسته و از دسترس عموم خارج کرده است.

همچنین ببینید: پدر و مادر آزاده نامداری کیستند؟ عکس و بیوگرافی پدر و مادر آزاده نامداری

سجاد عبادی کیست

سجاد عبادی متولد ۴ اسفند ۱۳۶۰ در تهران، فارغ التحصیل رشته سیاستگذاری عمومی است.
وی فرزند رحیم عبادی سیاستمدار و وزیر دولت خاتمی و فریده ماشینی فعال حقوق زنان است. سجاد تنها پسر خانواده است و فقط یک خواهر دارد. پدرش رحیم عبادی، متولد رامسر بوده و فارغ التحصیل تکنولوژی آموزشی است، در دولت هفتم یعنی دولت کارگزاران معاون وزیر آموزش و پرورش بود و رابطه مثبتش با رییس دولت اصلاحات او را به ریاست سازمان ملی جوانان و مشاوری رییس دولت هشتم رساند.

مهسا آبومگر الان کجاست

فریده ماشینی (مادر سجاد عبادی) فارغ التحصیل مطالعات زنان از دانشگاه علامه و مهندسی شیمی از دانشگاه امیرکبیر بود بیشتر به عنوان پژوهشگر و فعال زنان شناخته می شد و تا ریاست کمیسیون زنان حزب منحله مشارکت هم پیش رفته بود که خرداد ۹۱ و بعد از مدتی ابتلا به سرطان درگذشت.

نظرات