اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم تکخال + خلاصه داستان

0

“تکخال″، فیلم ایرانی به کارگردانی مجید مافی و به تهیه کنندگی محمدحسین فرحبخش است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر موزیکال و کمدی ساخته شده است. فیلم تکخال که به تازگی ساختش به پایان رسیده است، حالا در لیست اکران نوروزی ۱۴۰۰ قرار گرفته است. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم تکخال + خلاصه داستان

 

خلاصه داستان

فیلم “تکخال” روایتگر مردی است که گرفتار در میان بانوان متعدد؛ این مرد تلاش دارد با خویشتن‌داری، در مسیر راست قرار گیرد ولی درستکاری در روزگار غلبه ناراستی‌ها، کار ساده‌ای نیست…

خلاصه داستان فیلم تکخال

فیلم سینمایی “تکخال” که اولین ساخته بلند سینمایی مجید مافی می باشد، کاملا در سکوت خبری ساخته شد، تازه‌ترین محصول پارسافیلم است که بر بستری مفرح، داستانی عاشقانه-حادثه‌ای را روایت می‌کند. این فیلم اکنون به مناسبت نوروز ۱۴۰۰ در سینماهای منتخب کشور در حال اکران است.

 

اسامی بازیگران فیلم تکخال

اسامی بازیگران فیلم تکخال

 

دیگر عوامل

کارگردان: مجید مافی، به تهیه کننده: محمدحسین فرحبخش، نویسنده: کریم امینی، مجید مافی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی محمدخان، مدیر تولید: محمدرضا عزت‌خانی، موسیقی: محمد احمدی، مدیر صدابرداری: بابک اخوان، صداگذاری: حسین ابوالصدق، تدوین: کاوه ایمانی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی: مدیاژورنال، محصول: پارسافیلم.

نظرات