بازیگر نقش نرگس در سریال همبازی کیست بیوگرافی اینستاگرام

0

زهره نعیمی “بازیگر نقش نرگس” در سریال همبازی است که در ادامه با بیوگرافی این بازیگر و هر آنچه که میخواهید درباره «زهره نعیمی» بدانید را در این اینجا بطور کامل بخوانید.

بازیگر “نقش نرگس” در سریال همبازی کیست + اینستاگرام و بیوگرافی

زهره نعیمی بازیگر نقش نرگس در سریال همبازی کیست؟

حرف تازه – سریال هم بازی به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی نوید محمودی در ژانر درام و برای پخش در عید نوروز سال ۱۴۰۰ ساخته شده و بازیگر نقش نرگس نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است. برای آشنایی و معرفی این بازیگر جدید، بیوگرافی و عکس ها و اینستاگرام و فیلم ها و سریال ها و زندگی شخصی و هنری “زهره نعیمی” و همسرش را برای شما منتشر کردم.

زهره نعیمی، متولد ۱ خرداد ۱۳۷۵ در تهران، بازیگر است. او لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره دارد.

بازیگر نقش نرگس در سریال همبازی کیست بیوگرافی اینستاگرام

سوابق بازیگری

این هنرمند جوان با بازی در سریال چرخ و فلک در سال ۱۳۹۴ اولین قدم خود را در دنیای بازیگری گذاشت و در این سریال نقش مهتاب را بازی می کرد

از دیگر سریال ها و فیلم های این بازیگر میتوان به سریال بی قید و شرط به کارگردانی شهرام شاه حسینی در بازیگرانی چون مرجانه گلچین و علی عمرانی حضور و سریال پرگار به کارگردانی شهرام شاه حسینی در نقش زهره ایفای نقش کرد که بسیار سریال پر مخاطب و پر بیننده ای بود و این بازیگر بیش از پیش به شهرت رسید.

دانلود عکس های جدید زهره نعیمی

وی در ادامه فعالیت هنری خود در فیلم کوتاه تروما، به کارگردانی حسام دهقانی حضور داشت. فیلمی که باعث شد تا پایش به جشنواره بین‌المللی فیلم باز شود و در پنجمین فستیوال بین‌المللی سینمای وحشت و تخیل سالتو حضور پیدا کند و نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم کوتاه شود.

بیوگرافی زهره نعیمی بازیگر نقش نرگس در سریال همبازی

علاقه مندی ها

این چهره هنری، دختر ورزشکاری است و در رشته تیراندازی با کمان کار میکند و به رشته های رزمی هم علاقه دارد.

بیوگرافی بازیگر نقش نرگس در سریال همبازی

زهره نعیمی در کاراکتر نرگس خواهر مهران و همسر محسن بازی میکند. او در کنار بازیگرانی چون : دیبا زاهدی در نقش لیلا، حسین مهری در نقش مهران، کامران تفتی مازیار، نیلوفرکوخانی نقش آوا ، مریم مومن نوشین، امیر کاظمی امید، ایمان صفا اشکان ، پادینا کیانی (پری)، خیام وقار (محسن) ، محیا دهقانی نقش روشنا ،محمد حیدری، پولاد مختاری، هانیه غلامی (محیا)، مهتاب شیروانی با حضور، آتیلا پسیانی، همایون ارشادی، علیرضا استادی و بهنام تشکر، با هنرمندی، کمند امیر سلیمانی، رویا جاویدنیا، علیرضا اوسیوند از جمله بازیگرانی هستند که در سریال هم بازی به ایفای نقش می‌پردازند.

این سریال برای پخش در نوروز ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دوم سیما پخش می شود و بازپخش آن ساعت ۱۲، ۱۶:۱۵و ۳۰ دقیقه بامداد است.

همچنین بخوانید: بازیگر نقش آوا در سریال همبازی کیست؟ +بیوگرافی 

عکس های جنجالی زهره نعیمی

اینستاگرام اصلی زهره نعیمی

صفحه شخصی این چهره در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آیدی zohrenaeimi فعال است که میتوانید جدیدترین عکس های زهره نعیمی بازیگر سریال همبازی را ببینید.

نظرات