بازیگر نقش آوا در سریال همبازی کیست؟ +بیوگرافی

0

نیلوفر کوخانی «بازیگر نقش آوا» در سریال همبازی است که در ادامه با بیوگرافی این بازیگر و هر آنچه که میخواهید درباره «نیلوفر کوخانی» بدانید را در این اینجا بطور کامل بخوانید.

بازیگر نقش آوا در سریال همبازی کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی نیلوفر کوخانی

نیلوفر کوخانی بازیگر نقش آوا در سریال همبازی کیست

حرف تازه – سریال همبازی (هم بازی) از اسفند ۹۹ آغاز شده و در ایام نوروز ۱۴۰۰ در حال پخش است و بازیگر نقش آوا نظر مخاطبان را بخود جلب کرده است. برای آشنایی و معرفی این بازیگر جدید، بیوگرافی و عکس ها و اینستاگرام و فیلم ها و سریال ها و زندگی شخصی و هنری “نیلوفر کوخانی” و همسرش را برای شما منتشر کردیم.

نیلوفر کوخانی متولد ۲ شهریور سال ۱۳۶۹، بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر ایران است که بازیگری را از تئاتر شروع کرده و بعد وارد تلویزیون و سینما شد.

او دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته کارگردانی و همچنین دارای مدرک کاگردانی دوره های طراحی لباس و فشن دیزاین از مجتمع فنی تهران نیز می باشد

ایشان در سریال ستایش ۲ به عنوان بازیگر مهمان و در سریال قورباغه ساخته هومن سیدی و سریال تاریکی شب و روشنایی روز نیز نقش آفرینی نقشی کوتاهی را بازی کرد.

بیوگرافی نیلوفر کوخانی بازیگر نقش آوا در سریال هم بازی

بیوگرافی بازیگر نقش آوا در سریال همبازی

نیلوفر کوخانی که به تازگی سریال خانه امن در نقش تابان را روی آنتن شبکه یک داشت، حالا در نقش آوا در سریال هم بازی نظر مخاطبان را جلب کرده است. او در نقش روشنا در کنار بازیگرانی چون: علیرضا استادی و امیر کاظمی، شامل دیبا زاهدی در نقش لیلا، حسین مهری در نقش مهران، کامران تفتی، محیا دهقانی در نقش روشنا، مریم مومن در نقش، امیر کاظمی در نقش امید، ایمان صفا در نقش اشکان، پادینا کیانی در نقش پری، خیام وقار در نقش محسن و … حضور دارد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکس های جدید محیا دهقانی بازیگر

بازی در سریال خانه امن

کوخانی سال گذشته با بازی در خانه امن در نقش تابان خواهر ثمین هدایت با بازی سیما تیرانداز ه شهرت رسید و بسیار خوش درخشید. گفتنی است که نقش مقابل او را سامان صفاری بازی کرده بود.

عکس های جدید نیلوفر کوخانی

وضعیت ازدواج و همسر نیلوفر کوخانی

هرچند برخی سایت‌ها نوشته‌اند که او در سال ۹۱ ازدواج کرده اما نیلوفر کوخانی در مصاحبه‌ای تصویری اعلام کرد که مجرد است و ازدواج نکرده‌است .

پیج اینستاگرام نیلوفر کوخانی

صفحه شخصی این بازیگر با آیدی niloufar_koukhani  فعال است که میتوانید با فالور کردن تصاویر شخصی و هنری بیشتری از ایشان را در اینستاگرام که جدیدترین عکس های اوست را مشاهده کنید.

نظرات